Halvardhog Skrevet Juni 30, 2015 Share Skrevet Juni 30, 2015 Da ble E46 Coupeen byttet ut mot noe med litt bedre plass Var i dag å hentet en 2005 320d Edition 33, som var veeeeeeldig godt tatt vare på. Interiør var som om det var nytt, ikke engang førersete var slitt. Utvendig er den godt pleiet med, som merkes godt. Og ikke nok med det, lakken på bilen er LeMans Blå, noe av det fineste du kan få av lakk på en bil spør du meg! Flott interiør i alcantara med blåe sømmer. Bilder kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 30, 2015 Share Skrevet Juni 30, 2015 Høres veldig bra ut, venter spent på bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Juli 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2015 Høres veldig bra ut, venter spent på bilder Bilder kommer etter jobb i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Juli 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2015 Bare dårlige mobilbilder desverre.. Skal få tatt mer når jeg har bedre tid Diverse nytt vaskeutstyr er bestilt, nye emblemer er på plass, grom audio boks er bestilt, nye skilter er bestilt, og coils sitter jeg å ser på nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 1, 2015 Share Skrevet Juli 1, 2015 Nice, nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Juli 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2015 Nice, nice Takk Da vart Supersport Black evo senk bestilt også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 5, 2015 Share Skrevet Juli 5, 2015 gratulerer med ny bil! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Juli 5, 2015 Share Skrevet Juli 5, 2015 Knallfin e46!! FØLGER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex1hw Skrevet Juli 6, 2015 Share Skrevet Juli 6, 2015 Fin bil! Kan du poste interiørbilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Juli 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2015 Knallfin e46!! FØLGER Takk takk Fin bil! Kan du poste interiørbilder? Takk Ja, skal få tatt. Er på jobb nå, og det regner som bare det. Så når været blir bedre skal jeg få tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Juli 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2015 Vært travelt i det siste, så nå kommer det igjen noen dårlige bilder! Skal få tatt noen skikkelige når det er vær og jeg har bedre tid Senk er ankommet, og sitter å ser på felger. Noen som har noe forslag? Kant blir det denne gangen vertfall. Helst step-lip Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 9, 2015 Share Skrevet Juli 9, 2015 Rennsport er rått på disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Juli 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2015 Rennsport er rått på disse Ja, men blir nok hakket dyrt for min del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 22, 2015 Share Skrevet Juli 22, 2015 Kjøp noe fine kopier Hva er felgbudsjettet ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 22, 2015 Share Skrevet Juli 22, 2015 17,18,19? 19" ac type II mæ dekk for 15k inne her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå