Bækkmann Skrevet Juli 1, 2015 Share Skrevet Juli 1, 2015 Hei! Har nettopp montert på M Fanger fra Trolltuning på min 02mod BMW E39. Problemet er, hvordan bør skilt monteres skikkelig? Kjører fra trønderlag og ned til Oslo i ettermiddag, festet derfor skiltholder med 2 stk skruer rett i fangeren sånn midlertidig.. finnes det ikke noe form for skilt brakett eller lignende, slik som det var på Facelift fangeren? Skruene stopper i den metalfjøla som stiver av fanger, så jeg synes ikke det sitter skikkelig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet Juli 1, 2015 Share Skrevet Juli 1, 2015 Får kjøpt "skiltplate" for m fanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Juli 1, 2015 Share Skrevet Juli 1, 2015 3m sin dual lock borrelås gjør susen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bækkmann Skrevet Juli 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2015 Takker for svar! Jeg får se hva jeg finner Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Juli 3, 2015 Share Skrevet Juli 3, 2015 Clas Ohlson selger 3M borrelåsen Den henger mer enn godt nok. Trond H. Olsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond H. Olsen Skrevet Juli 3, 2015 Share Skrevet Juli 3, 2015 Kjekt å vite, då eg ska på me ny fanger eg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå