Kruste Skrevet Juli 1, 2015 Share Skrevet Juli 1, 2015 Ser ut som at jeg må ha ny M-ASK enhet i min E60, den som sitter i min bil støtter Ipod og bluetooth handsfree. Må den nye (brukte) enheten programmeres til bilen? Ser på ebay at det ligger mange slike ute , men med drøssevis av forskjellige delenr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 1, 2015 Share Skrevet Juli 1, 2015 M-ASK-enheten du har støtter ikke disse tingene, det er det bluetooth-modulen som ligger i bagasjerommet som gjør. For at den nye skal fungere skikkelig må den kodes til bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kruste Skrevet Juli 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2015 (endret) Ok har ikke så god peiling på dette, men det er nå i alle fall det ustyret som sitter på bilen. Må jeg ha eksakt samme delenr på den nye enheten for at det i det hele tatt skal fungere ? Er de noen som reparer disse så er jo de den beste løsningen. Endret Juli 1, 2015 av Kruste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juli 1, 2015 Share Skrevet Juli 1, 2015 Er mange her som koder brukte til din bil. Jeg bl.a. Du trenger ikke helt riktig Delenummer selv om det er å anbefale. Det som er viktigst er å vite om du har navi eller ei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kruste Skrevet Juli 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2015 (endret) Har nå byttet til annen M-ASK unit med buisnes pil navigasjon. Etter montering av denne fikk jeg opp på skjermen at unit ikke er kodet til bilen. Fikk tak i kabel og NCS expert og tenkte jeg skulle prrøve å kode denne til bilen min. Er i utgangspunktet ganske blank på disse programmene til koding og diagnose ( NCS Expert, INPA osv.) Var ute nå og kikket litt på NCS expert og fikk da tydeligvis lagt inn default innstillingene så uniten er kodet til bilen. Problemet er at navidelen vart borte (står OBC der det sto navigasjon før) ???? så dette må tydeligvis kodes inn på nytt. Noen som kan forklare meg steg for steg hvordan jeg legger inn dette igjen ? Endret Juli 27, 2015 av Kruste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 27, 2015 Share Skrevet Juli 27, 2015 Følg denne: http://www.trevorloken.com/bmw/NCS_Changing_the_Vehicle_Order_CAS.pdf Du skal legge inn $606 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juli 27, 2015 Share Skrevet Juli 27, 2015 Og så kode mask igjen. Har du lagt opp antenna til gps? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kruste Skrevet Juli 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2015 Ja antennea er er opplagt til GPS og dette funka knallbra inntil jeg kødda det til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå