Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei 

Her gått til anskaffelse av min første BMW. Jeg endte på en 525 XD 2013 modell.

Har planer om og skifte felger og grill. 

Har lyst på en M5 LCI Performance grill. Er det noen som har forsøkt og ta av M5 merket på de?

Hvor vil det lønne seg og kjøpe?

post-85726-0-10182200-1435826108_thumb.j

Skrevet

Du kan ta av 5-tallet og plassere ///M i midten, du kan se i min tråd hvordan det ble på min F11. Den platen som emblemet er limt på er støpt inn i grillen, så det blir du ikke kvitt, men det finnes kopier på eBay uten emblemer.

Skrevet

Hei 

Takk for svar :)

Er det et merke som er limt på som er bare og ta av og lime på igjen etter at 5 tallet er borte?

post-85726-0-82707700-1435833408_thumb.j

Skrevet

Det stemmer :) Hvis du bruker f.eks. en fiskesen eller tanntråd når du tar av merket, så bevarer du limet. Så er det bare å ta bort 5-tallet også klistre på ///M i midten igjen. 

Skrevet

Hva gjelder hvor M5 LCI Performance-grillen er å få tak i, så ville jeg gått til Bavaria og bedt om et skikkelig godt tilbud. Med frakt og mva. så tror jeg vinningen fort går opp i spinningen å bestille fra utlandet. Husk å vær spesifikk på om du ønsker den helsorte grillen (altså Performance), så det ikke oppstår misforståelser :) Eventuelt kan du også høre med GS bildeler, men har hørt at de roter fælt med delenummeret på disse. Potensielt kan du kjøpe en i Tyskland/Sverige om du skal utenlands de neste månedene.

Gratulerer med flott bil forresten. Bra saker disse doningene her.

Skrevet

Hva gjelder hvor M5 LCI Performance-grillen er å få tak i, så ville jeg gått til Bavaria og bedt om et skikkelig godt tilbud. Med frakt og mva. så tror jeg vinningen fort går opp i spinningen å bestille fra utlandet. Husk å vær spesifikk på om du ønsker den helsorte grillen (altså Performance), så det ikke oppstår misforståelser :) Eventuelt kan du også høre med GS bildeler, men har hørt at de roter fælt med delenummeret på disse. Potensielt kan du kjøpe en i Tyskland/Sverige om du skal utenlands de neste månedene.

Gratulerer med flott bil forresten. Bra saker disse doningene her.

Tusen Takk :) Har du delenummer liggende?  Liker best den helsorte :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...