pedro Skrevet Juli 3, 2015 Share Skrevet Juli 3, 2015 (endret) Hei Vurderer sterkt å selge en 95 cab hel som reparasjonsobjekt eller som delebil eller i deler. Bilen er rettet etter en liten skade og fått motorrom nylakkert og rustflekker fjærnet. Slipt vekk 318 coilbraketter, men disse kan lett sveises på igjen hvis man har lyst å sette inn en 318is motor eller en 318i igjen. Jeg hadde egentlig tenkt å sette inn en 320 kompressor med lettet svinghjul, men selger bilen da jeg rett og slett ikke har tid til disse prosjektene mer pga endret jobbsituasjon. God radiator fra 320. Sort sportsskinn med ganske fine seter og armlene m midtkonsoll 4500. Har nå bud på 4500 Sort teppe i god stand Mfanger med nytt gitter 2000 LowTeck-som senker 2,5 cm. Det er likt med vanlig M-Teck i høyde. Fabrikknytt fra Schmiedmann i forrige uke som nå står på bilen med relativt nye dempere framme og splitter nye M3 dempere bak. Nye dempere framme som også er umonterte + originaldemperene ett 60/40 senkesett fra Eibach selges også Bud over 800 med fjærbein Dette er billig for ett komplett sekesett som maks har kjørt 3 måneder. Uvasket og stygt, men mye er rustvann og skit og vaskes lett vekk Synlig merkiing på alle fire fjærer. Nye topplager. Mye nytt i forstillingen med bærebru styre og endeledd venster side Nye M3 dempere bak kan selges løst Nye skiver og klosser framme Ganske rustfrie dører og bakluke Splitter ny umontert frontrute E36 cab 2000 eller bud Ny 3500 Beholdes328 eksos som er i meget god forfatning BUD 2500 320 eksos i bra stand BUD Fine Depo Angeleyes Brukt i 3 mnd før demontering BUD 600 Caben er hel og grei og er halvelektrisk. Ett ekstra ledningsnett til 328 325 323 kjøpt hos KOED for noen uker siden til 2,8 Motor Begynner å få inn bud på hele bilen. Skal forsøke å få lagt inn bilder i løpet av helgen. Mvh P tlf 91848260 Endret August 17, 2015 av pedro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
santho96 Skrevet Juli 4, 2015 Share Skrevet Juli 4, 2015 Hvor holder du til ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet Juli 4, 2015 Share Skrevet Juli 4, 2015 Er interessert i interiøret og eksosen. Har du bilder? Og pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Juli 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2015 Orker ikke å bale med frakt på dette. Interiør, skjermer, dører og eksos mm av store ting må hentes på Tranby. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strandis Skrevet Juli 18, 2015 Share Skrevet Juli 18, 2015 bilde og fargekode? trenger grillramme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 18, 2015 Share Skrevet Juli 18, 2015 Hvordan er standen på senken? Og bilde av bil med dette montert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Juli 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2015 Ferie ut neste uke Bilder kommer Har helt ny BMW grillramme med hull til lyktespyling 600? Om bilen hugges så selges interiøret kun helt For bakstilling senk osv selges da i deler Cossmosswarz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Juli 28, 2015 Share Skrevet Juli 28, 2015 Pris på hele da Pedro ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chris91 Skrevet Juli 30, 2015 Share Skrevet Juli 30, 2015 Har du x-staget som cab utgaven blir levert med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Juli 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2015 (endret) Hei Her er det mye bil igjen her da den kun har 212t km totalstand Begynner å komme inn bud og forsespørsler på hele bilen Den er ett lett sveise og ett raskt rep objekt, men ded må hellakkes nå da den har stått ute uten tilsyn i 3,5 år. Motorrom nylakkert. Cossmosswarz Metallic Rammevange rettet og det er sveist inn en bit i innerskjermen på toppen da denne var krøllete. Litt rust etter en liten skade på bakre del av høyre hjulbue. Dett er begrenset til 8 cm på baksiden av kanten maks og tre cm ute på buen Motor 320i med lettet svinghjul og ny clutch 156,000km Rust i kanal/torpedovegg/bunnplate 10 X 15cm bak forskjerm på begge sider Litt rust under på jekkfester, men kun overflate Her trengs det ikke sveising ser det ut til. Kun rengjøring og lakk Nesten helt ny original BMW 328i eksos hele veien Nye originale M3 dempere bak og Low Teck 2,5cm senk som bare er delvis montert Ny i eske for to mnd siden Ny bærebru og nye stabstagforinger framme Nytt styreledd høyre side Ny tenningslås for to mnd siden med ny nøkkel I alt 2 stk Originale BMW alufelger med to helt nye Dunlop og to gode bakdekk Forskjermene og panser har fått endel lagringsriper i vinter da dette har stått ute mot en vegg Ikke mye rust da dette er sandblåst Halvelektrisk cab som virker fint P Endret August 10, 2015 av pedro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 31, 2015 Share Skrevet Juli 31, 2015 Høres ut som en veldig fint oppussingsprosjekt, så selg den hel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet August 1, 2015 Forfatter Share Skrevet August 1, 2015 Hei Demonterte senken i går Fjærer har fått litt overflaterust men senken er i topp stand Bakfjærer og komplette fjærben framme Nr på fjærene vises tydelig, så det å få tak i papirer burde ikke by på problemer Settet var fint å kjøre med, men det senker for mye for meg. Skal se om jeg får lastet opp bilder fra pcen, men tror ikke jeg har bildene lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet August 2, 2015 Forfatter Share Skrevet August 2, 2015 (endret) Bud på bilen på 6000 med bananinteriør og uten m fanger Det er vel en grei pris Ser ut til at det blir kjøpt inn ett nytt cab prosjekt raskt og så hiver jeg grom delene og 2,8 motoren over der Dvs at caben blir solgt med 320 motor. Er da nye bærebruer 320 eksos og motor m 156,000km nytt styreledd komplett Drivverk som er tight og fint karosserideler utenom skjermer da de er stygge/kast Hel og grei halvelekstrisk cab med ok rute strøkent dasjbord Org aluhjul av de som satt på 320/8er fra 93 til 95 og hvis jeg ikke selger Eibachsenken i dag blir den satt på igjen Bilder av senken Ikke vasket så de ser mye styggere ut mhp rust 320 motoren satt løst i bilen Bilder av front med Eibachsenken Bilder av Eibach senken Hele settet kun brukt i 3 mnd Har stått ute på ett jorde i 3 år nå så det har kommet på mye rust i den tiden da jeg ikke kunne ha bilen inne på verkstedet og ikke fikk tatt den inn på låve Bilen er rettet etter en liten smell hvor rammevangen ble bøyd og vangen er byttet etter retting. Dette er utført på Dalby Karosseri og bilen er målt etter dette. Dette ble gjort for to år siden og siden har prosjektet stoppet opp pga andre prosjekter og nå ny jobb Mye cab og deler for 6000 her Den er absolutt mulig å få på veien igjen for en som vil legge arbeid i karosseriet. Regner med at det var interiøret du primært var ute etter Har flere bilder av rusta i innerskjerm og kanaler Mvh Per Christian Endret August 10, 2015 av pedro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Atle_ Skrevet August 4, 2015 Share Skrevet August 4, 2015 Hva slags ratt sitter i bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet August 4, 2015 Forfatter Share Skrevet August 4, 2015 Hei _Atle_ Har ett vanlig tre eker og ett Mteck ratt med litt slitasje på farge Helt og pent, men slitt i fargen. Bilen ønskes PRIMÆRT solgt hel da jeg har bud på 6000 Det begynner imidlertid å komme inn bud på deler som radiator og bakluke senk osv men ting er ikek solgt før det er hentet/ betalt Derfor er salg av hel bil mer aktuelt Har sendt millioner(nesten) av bilder til folk uten svar eller salg, så hel bil solgt er å foretrekke. MEN Får ikke samlet trådene med BILDER og tekst Noen som kan fortelle meg hvordan jeg kopierer over fra ett innlegg til ett annet og beholder bildene? Hadde vært fint å få ryddet denne annonsen, Nå er den ett kaos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå