Chris11slett Skrevet Desember 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2015 (endret) bytta termostat imårrest.. koker enda.. defekt topp pakning og vannpumpe som antatt.. uff....har en motor fra e36, ka som evt må byttes? bunnpanne, motorfester og oljepickup? noe mer? visste ikke om eg sku bytte motor, eller fikse den som står i... Endret Desember 11, 2015 av Chris11slett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet Desember 12, 2015 Share Skrevet Desember 12, 2015 Må også skifte dieselpumpe pga forskjellig elektronik. Sent from my iPad using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Desember 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2015 uff.. da drit eg i det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Desember 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2015 denne er nå til salgs. orker ikke mer.. kan byttes i annen BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet Desember 12, 2015 Share Skrevet Desember 12, 2015 Skifte motor med utvendige deler og dieselpumpe er ikke mye jobb på disse[emoji106][emoji4] Sent from my iPad using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Desember 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2015 det får så være... ser ut som det blir e30 på meg no:) BmwDieselPower reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet Desember 12, 2015 Share Skrevet Desember 12, 2015 Synd det da[emoji12] likte tråden din+ at du dreiv med riktig drivstoff[emoji106] Sent from my iPad using Tapatalk Chris11slett reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Desember 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2015 ja, det e synd.. har aldri hatt en bmw så lenge som denne... men har ikke cash til å få den i orden no.. å eg må ha en bil asap.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet Desember 12, 2015 Share Skrevet Desember 12, 2015 ja, det e synd.. har aldri hatt en bmw så lenge som denne... men har ikke cash til å få den i orden no.. å eg må ha en bil asap..Aha[emoji4] veit alt om de[emoji23]Sent from my iPad using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Desember 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Desember 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2015 ser ut som denne blir bytte i E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Desember 18, 2015 Share Skrevet Desember 18, 2015 Hvem blir eier av denne nå? Eller, hvor blir den å gå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Januar 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2016 (endret) Eg ska bytte den tilbake:) e30 va ett vrak Endret Januar 2, 2016 av Chris11slett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Januar 4, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2016 siden sist er det bytte termostat og vannpumpe uten hell.. bilen har rett temoperatur når det står å bakker.. men me engang man kjøre stigere temp måler.. kan det være så enkelt som en tett radiator?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Januar 4, 2016 Share Skrevet Januar 4, 2016 Tja det kan jo være, tenker kanskje det kan være tett eksos men den er kanskje oppgradert? Evt prøv å bytte temp sensor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå