quandt1960 Skrevet Oktober 31, 2015 Share Skrevet Oktober 31, 2015 Ja den vil jeg tro holder plenty! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bayerfan Skrevet Oktober 29, 2016 Share Skrevet Oktober 29, 2016 Etter en uke på verksted med bla sw oppdatering er comfort access gått bananas. På førerdøren var det det en stund bar klikk-klikk-klikk når jeg stod nærme, eller forsøkte å låse bilen. Det er kun venstre bakdør som virker som før. På de andre dørene låses ikke bilen opp dersom jeg griper om håndtaket. Spenningen er 12,3v, kan det være at spenningen er for lav? Har en elektronisk vedlikeholdslader som leverer opptil 5amp. Kobler dere laderen til punktene under panseret? Jeg har forsøkt, men når bilen låser seg virker det som om forbindelsen til batteriet brytes! (spenningen faller, i motsetning til at den stiger så lenge bilen er "låst opp") Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John Kr Skrevet Oktober 30, 2016 Share Skrevet Oktober 30, 2016 5A holder .... Du skal alltid benyttet punktene i motorromet til lading ... Jeg hadde en DEFA lader tilknyttet motorvarmer, det viste seg at denne laderen tappet batteriet når jeg ikke brukte laderen, den er nå frakoblet og problemet er borte. Bruker CETEC 5A Polar lader regelmessig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F 11 Skrevet November 1, 2016 Share Skrevet November 1, 2016 On 10/30/2016 at 22.25, John Kr skrev: 5A holder .... Du skal alltid benyttet punktene i motorromet til lading ... Jeg hadde en DEFA lader tilknyttet motorvarmer, det viste seg at denne laderen tappet batteriet når jeg ikke brukte laderen, den er nå frakoblet og problemet er borte. Bruker CETEC 5A Polar lader regelmessig. Hvilken DEFA modell var dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John Kr Skrevet November 1, 2016 Share Skrevet November 1, 2016 Ikke 100% sikker, mener det er 1204, kan være 1203, men det tror jeg ikke. Den har et lys på toppen, rødt lys når den lader og grønt ved fulladet. I følge min leverandør så påstod han at det var et kjent problem, men det må eventuelt de står for. Jeg har kuttet ut laderen for godt, bruker bare CETEC. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F 11 Skrevet November 2, 2016 Share Skrevet November 2, 2016 Godt det ikke var Defa SmartCharge som jeg akkurat har kjøpt 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John Kr Skrevet November 2, 2016 Share Skrevet November 2, 2016 SmartCharger er ikke for fastmontering, den jeg har heter MultiCharger 1204 og er kun for fastmontering sammen med motorvarmer pakke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå