Gå til innhold

N46-B18A, bra eller dårlig?

leiferiklarsen
 Share

Anbefalte innlegg

En kjent feil er slakke i reg.kjede..enkelte biler har hatt det problemet som kan gå så langt som motor havari..

Men regner med de fleste svakheter har blitt utbedret nå :)

Er vel ikke flere ulemper som jeg har vært borti ihvertfall, fordelen er mer moderne og drivstoffgjerrig enn modellene før..går greit i forhold til hva tallene sier.

Har en tilsalgs om det kan være int :) (den er det skiftet motor på!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble jo så jeg kjøpte den da, men tok feil da det var en 2004 mod.

Men har noen småfeil... Av og til kan den kutte når jeg kjører, spesielt i lave omregninger. Så kommer det en forferdelig skrikelyd av den ene runde boksen foran til venstre.. Vet ikke hva det er men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkuratt kjøpt meg en lik en jeg også. Produsert i 11.11.2003 men er 2004 model.

Noen feil er det på min også. Er dog usikker på om det virkelig er feil på nåværende tidspunkt...

Lagde en merkelig lyd idag når jeg starten den på morningen, men værte ikke noe lenge.. Er så red for de registerkjedene... min har gått 200tusen km nå.

Apropo den lyden, kan det være så enkelt at jeg trenger å bytte registerkjede strammeren? Så på youtube at det er enkel fiks som går på 15 min.
Han fyren nevnte også at han brukte litt tykkere olje ved siste olje skift, kan det ha noe med saken å gjøre?

men nok om meg, er ikke min tråd:
Hvor langt har den gått og hva ga du? :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...