Stiansl Skrevet Juli 22, 2015 Share Skrevet Juli 22, 2015 (endret) Hei! Min tråd om den nye bilen min, 2010 320xd. Fikk bilen i slutten av forrige måned. Noen små ting er blitt gjort allerede. Bilen var opprinnelig Le Mans blå, men hadde bestemt meg for lenge siden om at neste bil skulle være hvit. Dette endte med at jeg kjøpte bil av Jæger Sentrum i Bergen og fikk denne foliert av en av deres samarbeidspartnere. Planer for bilen i første omgang: - Senk - Soting av ruter - M-spoiler til bagasjeluken - Blank svart grill - Led lys i grøftelysene - Ny eksos Eneste som er gjort med bilen så langt er nye felger og dekk. Gikk for 20" Ocean Cruise felger i antrasitt matt. Synes disse kler bilen veldig godt. Legger ut bilder av slik den var før folieringen og etter. Før: Endret Juli 22, 2015 av Stiansl StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juli 22, 2015 Share Skrevet Juli 22, 2015 Er ikkje mangen som gjemmer vekk den blåfargen der alså. Forøvrig så passer det fint med svarte lister rundt vinduene siden du skal ha svart grill. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stiansl Skrevet Juli 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2015 (endret) Bilen er foliert i Alpine White med svart tak, speil og lister rundt vinduene. Endret Juli 22, 2015 av Stiansl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stiansl Skrevet Juli 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2015 Nei, skjønner at det ikke er mange som gjemmer den blå fargen. Men dette er jo smak og behag Jeg for min del hadde bestemt meg for lenge siden at jeg ville ha en hvit E92, så da ble det slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 22, 2015 Share Skrevet Juli 22, 2015 Du får se på det sånn at når du blir lei hvit, så har du en rå farge du kan pakke ut under Også er den nok lettere å selge igjen i blå. Men flott E92, følger videre! Stiansl reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stiansl Skrevet Juli 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2015 Takk for det Ja er slik jeg ser det og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stiansl Skrevet Juli 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2015 Noen bilder fra en fotoshoot med en kompis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå