basecoat Skrevet Juli 22, 2015 Skrevet Juli 22, 2015 Jeg var uheldig og kjørte borti en fortauskant tidligere. Sideairbagen i døra og den som går over døra fra vinduet til bakdøren smalt. Lurte på om noen vet hvor jeg kan få tak i nye, eventuelt om jeg kan fjerne de og lyset i dashbordet? Dette er en bmw 318 stasjonsvogn 2002 modell.
E.C. Skrevet Juli 22, 2015 Skrevet Juli 22, 2015 Kan sikkert kode vekk lyset, men airbagene bør erstattes. Revner vel en del rundt seg når de løses ut, så spørs om det ikke er lettest å få tak i komplette deler fra en delebil.
basecoat Skrevet Juli 27, 2015 Forfatter Skrevet Juli 27, 2015 Ja, jeg får vel sjekke med høggeren her lokalt og se om de har noe. Bilen er så gammel og at jeg vurderer bare å fjerne de og ikke sette inn nytt, men vet ikke om det lar seg gjøre?
SweetBMW Skrevet Juli 27, 2015 Skrevet Juli 27, 2015 Det lar seg gjøre, men det er jo ikke noe som er helt etter boka. Det finnes mange airbager på høgger rundt omkring. Se på www.finndel.no f.eks . Garantert noe i nærheten av deg.
basecoat Skrevet Juli 27, 2015 Forfatter Skrevet Juli 27, 2015 (endret) Sweetness, der fant jeg de jeg trengte med det samme Thanks! Endret Juli 27, 2015 av basecoat SweetBMW reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå