Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har holdt på med et e30 prosjekt over de siste årene å tenkte å dele med dere som er intr. Her på bimmers, har kommet så langt at jeg har begynt litt tilpasninger å da dukker det vel opp litt spm underveis, og da er jeg vel på rett plass :-)

Utgangspunktet mitt er en 325 Mtech1 2 dørs.

Jeg har sveist uendelig med rust så bilen er absolutt helt rustrfi nå.

Skal sette i en s54 fra e46 m3

Googlet litt gamle innlegg her å ser det har blitt lagt ut en tråd om denne bilen tidligere. Jeg er IKKE denne personen bare så det er nevnt :)

Starter med litt bilder så kommer det litt info underveis :-)

Skrevet

Her skal det følges med. :)

Håper du godkjenner bilen med motor og får på skilter på den. Er det bestemt noe farge?

fortsett å legg ut masse bilder :)

Skrevet

Bilen er tidligere godkjent med m50b25 så i første runde håpte jeg å skilt på den da det ikke er veldig lett å se forskjell på motorene om jeg setter på et annet toppdeksel :-)

Men planene er jo å få dette godkjent så alt av understell å deler som er satt på er av godkjent type med tuv. Bortsett fra bremser fremme som er av typen k-sport.

Farge er alt valgt, det ble en mørk koksgrå med endel metalic. (Er veldig fan av mørkegrå e30) :) har endel bilder så kommer til å legge ut litt underveis. Er igang med tilpassing av motor og gir, samt de utfordringene som kommer med dette :)

Skrevet

Flyttet stabbstag foran traversen for å få plass til bunnpanna. Alt av innfestninger blir helsveist når forstilling taes ned.post-69524-0-34384000-1438513759_thumb.jpost-69524-0-49385400-1438513785_thumb.jpost-69524-0-54467500-1438513809_thumb.jpost-69524-0-66020700-1438513824_thumb.j

Skrevet

Nei, men bunnpanna må sveises om. <br />

<br />

<br />

Sent from my iPhone using Tapatalk

Skrevet

Modifiserte selve stabbstaget også, måtte korte det inn og flytte festene til endestagene. <br />

<br />

<br />

Sent from my iPhone using Tapatalk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...