kepo Skrevet Juli 27, 2015 Skrevet Juli 27, 2015 jeg har holdt på med et e30 prosjekt over de siste årene å tenkte å dele med dere som er intr. Her på bimmers, har kommet så langt at jeg har begynt litt tilpasninger å da dukker det vel opp litt spm underveis, og da er jeg vel på rett plass Utgangspunktet mitt er en 325 Mtech1 2 dørs. Jeg har sveist uendelig med rust så bilen er absolutt helt rustrfi nå. Skal sette i en s54 fra e46 m3 Googlet litt gamle innlegg her å ser det har blitt lagt ut en tråd om denne bilen tidligere. Jeg er IKKE denne personen bare så det er nevnt Starter med litt bilder så kommer det litt info underveis
drevi Skrevet Juli 28, 2015 Skrevet Juli 28, 2015 Her skal det følges med. Håper du godkjenner bilen med motor og får på skilter på den. Er det bestemt noe farge? fortsett å legg ut masse bilder
kepo Skrevet Juli 28, 2015 Forfatter Skrevet Juli 28, 2015 Bilen er tidligere godkjent med m50b25 så i første runde håpte jeg å skilt på den da det ikke er veldig lett å se forskjell på motorene om jeg setter på et annet toppdeksel Men planene er jo å få dette godkjent så alt av understell å deler som er satt på er av godkjent type med tuv. Bortsett fra bremser fremme som er av typen k-sport. Farge er alt valgt, det ble en mørk koksgrå med endel metalic. (Er veldig fan av mørkegrå e30) har endel bilder så kommer til å legge ut litt underveis. Er igang med tilpassing av motor og gir, samt de utfordringene som kommer med dette
williamwiers Skrevet Juli 30, 2015 Skrevet Juli 30, 2015 Her må eg følge med! og veldig endig med fargevalget
kepo Skrevet August 2, 2015 Forfatter Skrevet August 2, 2015 Flyttet stabbstag foran traversen for å få plass til bunnpanna. Alt av innfestninger blir helsveist når forstilling taes ned.
kepo Skrevet August 4, 2015 Forfatter Skrevet August 4, 2015 Nei, men bunnpanna må sveises om. <br /> <br /> <br /> Sent from my iPhone using Tapatalk
janerik171187 Skrevet August 4, 2015 Skrevet August 4, 2015 Nei, men bunnpanna må sveises om. <br /> <br /> <br /> Sent from my iPhone using Tapatalk trodde det var no mer se, så måtte spørre følger ivaffall
kepo Skrevet August 4, 2015 Forfatter Skrevet August 4, 2015 Modifiserte selve stabbstaget også, måtte korte det inn og flytte festene til endestagene. <br /> <br /> <br /> Sent from my iPhone using Tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå