xiant Skrevet Juli 28, 2015 Share Skrevet Juli 28, 2015 Har installert ny CCC i bilen. Ligger for tiden bare "dummy" software på denne enheten. Jeg har ikke utstyr/kunnskap sjøl. Og pga ferie osv så er korteste ventetid på verksted litt over 4 uker!! (Stereo, parksensor, ingenting funker) Er det noen som kunne hjulpet med dette? Holder til i rogaland/jæren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 28, 2015 Share Skrevet Juli 28, 2015 Jeg kan, men jeg er hakket lengre nord. Er heller ikke hjemme før om en liten stund. ole kristoffer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole kristoffer Skrevet Juli 29, 2015 Share Skrevet Juli 29, 2015 Hei! Hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 29, 2015 Share Skrevet Juli 29, 2015 Karmøy. ole kristoffer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole kristoffer Skrevet Juli 29, 2015 Share Skrevet Juli 29, 2015 Karmøy. Ok, vart eit stykke unna dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ovegabri Skrevet September 11, 2020 Share Skrevet September 11, 2020 På 28.7.2015 den 19.25, awt skrev: Jeg kan, men jeg er hakket lengre nord. Er heller ikke hjemme før om en liten stund. Holder du enda på med dette? 2006mod E61 som har fått montert inn en nyere type idrive.... Men lite som fungerer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet September 11, 2020 Share Skrevet September 11, 2020 (endret) BimmerUpgrade kan fjernkode for deg hvis du har PC og en OBD plugg som virker. Endret September 11, 2020 av Øyvind L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 11, 2020 Share Skrevet September 11, 2020 10 timer siden, Ovegabri skrev: Holder du enda på med dette? 2006mod E61 som har fått montert inn en nyere type idrive.... Men lite som fungerer... Jeg vet ikke om jeg tørr rett og slett. Er litt for lenge siden jeg holdt på med dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå