Gå til innhold

E30 med m motor


boost
 Share

Anbefalte innlegg

Sikkert fleire her som har laga til eit sånt bil prosjekt:)

Lure på kva eit sånt bygg kan koste? Strøkent å ny lakka med komplett driv linje.

Viss ein får eit firma eller ein handy man til å gjere dette. Med godkjent m motor , kva type motor kan ein få? Likte s54 som eg hadde i min orginale m3 e46 i 5 år:)

Eventuelt byggetid?

Har ikkje bilen heller:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lov å nett kuppe tråden med et spørsmål? Skal slette om dette er uønsket :)

Hvor godt vil en slik bil gå iforhold til min nesten 2t tunge E39 M5? har lyst på noe lett å sprekt og har lekt litt med tanken på E30/E36 med S54 sjølv, men må vere ferdig godkjent å strøkent. Vil forskjellen vere verdt å bytte ut min kjære M5? Er egt ikke største fan av E30 karosseriet, E39 har alltid vore mitt hjerte nærmest, men vil ha noe som går skummelt godt i noe lunde samme prisklasse. 

Endret av BMWE39turbo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lov å nett kuppe tråden med et spørsmål? Skal slette om dette er uønsket :)

Hvor godt vil en slik bil gå iforhold til min nesten 2t tunge E39 M5? har lyst på noe lett å sprekt og har lekt litt med tanken på E30/E36 med S54 sjølv, men må vere ferdig godkjent å strøkent. Vil forskjellen vere verdt å bytte ut min kjære M5? Er egt ikke største fan av E30 karosseriet, E39 har alltid vore mitt hjerte nærmest, men vil ha noe som går skummelt godt i noe lunde samme prisklasse. 

problemet er at en e30 går skummelt dårlig med original suge-sekser, uansett hvilken sekser du har.

Skal det gå skummelt godt, må du ha noe med turbo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...