boost Skrevet August 2, 2015 Skrevet August 2, 2015 Sikkert fleire her som har laga til eit sånt bil prosjekt:) Lure på kva eit sånt bygg kan koste? Strøkent å ny lakka med komplett driv linje. Viss ein får eit firma eller ein handy man til å gjere dette. Med godkjent m motor , kva type motor kan ein få? Likte s54 som eg hadde i min orginale m3 e46 i 5 år:) Eventuelt byggetid? Har ikkje bilen heller:)
Dirty Skrevet August 2, 2015 Skrevet August 2, 2015 200-250 tusen med godkjent s54 er det vel leif harald selge de for
BMWE39turbo Skrevet August 3, 2015 Skrevet August 3, 2015 (endret) Lov å nett kuppe tråden med et spørsmål? Skal slette om dette er uønsket Hvor godt vil en slik bil gå iforhold til min nesten 2t tunge E39 M5? har lyst på noe lett å sprekt og har lekt litt med tanken på E30/E36 med S54 sjølv, men må vere ferdig godkjent å strøkent. Vil forskjellen vere verdt å bytte ut min kjære M5? Er egt ikke største fan av E30 karosseriet, E39 har alltid vore mitt hjerte nærmest, men vil ha noe som går skummelt godt i noe lunde samme prisklasse. Endret August 4, 2015 av BMWE39turbo
RF91 Skrevet August 6, 2015 Skrevet August 6, 2015 Eg ville bygd om sjøl i staden for å få andre til å gjere jobben. I alle fall når det er snakk om ufaglærte folk. SSPerformance kosta vel skjorta, men heller dei enn "amatørar" vertfall
rakett Skrevet August 9, 2015 Skrevet August 9, 2015 Lov å nett kuppe tråden med et spørsmål? Skal slette om dette er uønsket Hvor godt vil en slik bil gå iforhold til min nesten 2t tunge E39 M5? har lyst på noe lett å sprekt og har lekt litt med tanken på E30/E36 med S54 sjølv, men må vere ferdig godkjent å strøkent. Vil forskjellen vere verdt å bytte ut min kjære M5? Er egt ikke største fan av E30 karosseriet, E39 har alltid vore mitt hjerte nærmest, men vil ha noe som går skummelt godt i noe lunde samme prisklasse. problemet er at en e30 går skummelt dårlig med original suge-sekser, uansett hvilken sekser du har. Skal det gå skummelt godt, må du ha noe med turbo...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå