vebjørn13 Skrevet August 3, 2015 Share Skrevet August 3, 2015 Hvem selger pipercross uten om GS i norge ? evnt andre merker ( vil ikke ha KN ) legg gjerne igjen erfaringer . BMW e46 - M54B22 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 3, 2015 Share Skrevet August 3, 2015 Kollevold rally import gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet August 4, 2015 Share Skrevet August 4, 2015 Hvem selger pipercross uten om GS i norge ? evnt andre merker ( vil ikke ha KN ) legg gjerne igjen erfaringer . BMW e46 - M54B22 da mååå jeg spørre, hva er gæli med KN ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vebjørn13 Skrevet August 4, 2015 Forfatter Share Skrevet August 4, 2015 Har hørt at det er dårlig når du skal bruke orginal boks mtp LMM som går i stykker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet August 4, 2015 Share Skrevet August 4, 2015 Har hørt at det er dårlig når du skal bruke orginal boks mtp LMM som går i stykker. det velger jeg å tro er litt svada egentlig, jeg har da alltid brukt KN , men i motsetning til mange, så er jeg ganske flink med å bruke olje på filter da, så man faktisk filtrerer det man skal filtrere. men nå har jeg faktisk kun hatt en eller to biler da hvor jeg har hatt org boks med kn, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet August 4, 2015 Share Skrevet August 4, 2015 (endret) Brakes.no selger Pipercross. Kjapp levering også, så har ingenting å utsette på dem. http://shop.brakes.no/ Endret August 4, 2015 av Tollefsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet August 4, 2015 Share Skrevet August 4, 2015 Grunnen til at man kan få probl med LMM er olja disse filterne skal settes inn med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustav C. Skrevet August 8, 2015 Share Skrevet August 8, 2015 Ikke ha på for mye olje ved rens/oljepåføring og la oljen størkne før bilen tas i bruk.. Har kjøp fra koed, BMC elns. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå