Chris11slett Skrevet September 15, 2015 Share Skrevet September 15, 2015 uff, trasi å høre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asfaltmaler Skrevet Oktober 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2015 Jau, grunnet endring i livssituasjon må dessverre drømmeprosjektet selges følger med alt av deler som er skrevet og en masse annet som jeg har funnet i etterkant, som f.eks: nye baklys, plastplate mellom baklykter, dekaler, håndbrekk, interiør som dørtrekk, nakkeputer etc (dette er 99% strøkent allerede så er bare ekstra), nye bærekuler, bremsedeler etc etc... 35,000kr eller bud. eller kan byttes i kurrant familiebil med mellomlegg min vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 17, 2015 Share Skrevet Oktober 17, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asfaltmaler Skrevet Oktober 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2015 Følger også med en masse deler jeg ikke har skrevet opp, små ting som f.eks ekstra håndbrekk, flette ny mekanisme i dør til el ruter, ekstra nakkeputer, interiør som dørtrekk etc, bærekuler, ekstra lykter, blinklys glass og mye mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asfaltmaler Skrevet Oktober 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2015 Selges for 30,000kr grunnet useriøs kjøper som ikke dukket opp etter avtale! Kan også ta "vinterbil" i delbetaling, helst e36. pris fra 3000-15000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå