E39Martin Skrevet Januar 13, 2016 Share Skrevet Januar 13, 2016 Innteresert i 1998 528I? Nesten ikke rust, takluke, xenon, varme i ratt, memory sete og ratt, avblending, solskjerm mm... ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Februar 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2016 Er det seriøst ingen interesse for E28 lenger? Dette er en BRA 535iA med det rette utseendet som kan bli din for under 100.000 lappen med skilt=) Ring meg på 91525939. Ingen bytter da jeg bor i sverige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Februar 9, 2016 Share Skrevet Februar 9, 2016 Tyskland er stort sett det eneste landet i Europa hvor det tilsynelatende er betalingsvilje for gamle hverdagsbiler som W123, E28 og lignende. Du burde nok legge ut alle bilene du selger på mobile istedenfor, da E12, E23 og E28 er tungsolgte i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Februar 9, 2016 Share Skrevet Februar 9, 2016 e28 er ikke tungsolgt hvis prisen er rett, men problemet er det at den står på svenske skilter, å det gidder ikke folk og kødde med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Februar 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2016 On 9 Feb 2016 at 20.43, stig. skrev: e28 er ikke tungsolgt hvis prisen er rett, men problemet er det at den står på svenske skilter, å det gidder ikke folk og kødde med merkelig.. jeg kan hjelpe til med allt av papir arbeid, mva betaling, +++. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Februar 26, 2016 Share Skrevet Februar 26, 2016 10 timer siden, thomashm5 skrev: merkelig.. jeg kan hjelpe til med allt av papir arbeid, mva betaling, +++. Ja det tviler jeg ikke et sekund på, men det blir ikke det samme som å signere ei salgsmelding å vipps så ern din på norske skilter tut å kjør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Februar 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2016 12 timer siden, stig. skrev: Ja det tviler jeg ikke et sekund på, men det blir ikke det samme som å signere ei salgsmelding å vipps så ern din på norske skilter tut å kjør. Enig, men hadde det ikke vært for at folk importerte disse skjønnhetene til norge, hadde det jo bare vært 316i sedan på markedet;) ///M-524td reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 16, 2016 Share Skrevet Mars 16, 2016 ta og send meg litt bedre bilder av dempertårn, dører, gjerne noen under av kanaler og "jekkfester" foran samt hjulhus mot torpedon foran på begge sider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Mai 5, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2016 Bilen kan nå selges for 77.500 inkl norsk mva. Ring evt 91525939 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Juli 11, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2016 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå