Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, ville bare høre om det var noen kloke her som kunne gi meg noe mer info på hva jeg bør gjøre eller hva som er feil.

Jeg har lampene for bremser, abs og antispinn lysende hele tiden fra da jeg starter bilen og til jeg skrur av. Dette kom da jeg måtte bråbremse i 1 sek. Etter dette hr de lyst permanent. Speedometeret mitt fungerer og etter en diagnose får jeg feilmeldingen: pump unit faulty 5df0 på bmw scanner. Hva kan jeg gjøre? Må jeg ha ny abs enhet? Takker for all hjelp

Skrevet

Ingen som har opplevd noe slikt og har noen lure råd/kjerring tips? Hørte med snapdrive som sa at delen kostet 24.000,- fra bmw da den måtte programmeres til bilen min. Vil helst unngå det :o

Skrevet

Har aldri opplevd at pumpemodulen har røket på noen biler som jeg har eid men det jeg vet er at alt som har med ABS styreenhet og modul er svindyrt og er ikke mulig å fikse. Dette er spesialkomponenter som bilprodusenten ikke vil du skal røre. Du kan se om du får tak i en pumpe hos en skraphandler bytte den og få BMW til å kode den opp til bilen din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...