HMW Skrevet August 16, 2015 Skrevet August 16, 2015 Ok. Høres skummelt ut. Har du målt i kontakten samt sjekket så den ikke er irret innvendig?
Skulebollen Skrevet August 16, 2015 Forfatter Skrevet August 16, 2015 nei reknet med han hadde kontroll på dette Men kunne nok sikkert ha sjekket kontaktene at di var hele og pene.. Men som OTIS sier så har jeg jo komt i kontakt med enheten via INPA så rart om denne feiler noe. Nå er jeg ikke 100% sikker på hvordan jeg skal gå frem i INPA da men, Prøvde alt mulig rart uten at noe hjalp
HMW Skrevet August 16, 2015 Skrevet August 16, 2015 Mål kontakten som går inn på kompressorer, samt sjekk hvordan den ser ut innvendig.
Skulebollen Skrevet August 16, 2015 Forfatter Skrevet August 16, 2015 Den såg hel og pen ut Kan alltids få sjekket den, men så lenge jeg får strøm på kompressor, men ikke når den er tilkoblet så er der vel garantert ikke strøm ned dit?
Skulebollen Skrevet August 25, 2015 Forfatter Skrevet August 25, 2015 Prøvde litt igjen idag på dette. Når jeg står med tenning på og bruker handkontroll i INPA så kommer det bare klikkelyder fra bakstilling. Om jeg feks. velger, lift car, så kommer det kun en klikkelyd. Noen som forstår seg på dette? Fikk heller ikke opp feilkode idag.. Så står veldig fast
HMW Skrevet August 26, 2015 Skrevet August 26, 2015 Da ville jeg trykket mens noen fant klikkelyden. Jeg begynner å tro at delene baki ikke er byttet, men fikset på. Mulig du har et irret rele eller kontakt Otis reagerte på dette 1
Skulebollen Skrevet August 26, 2015 Forfatter Skrevet August 26, 2015 Det er vel ikke mulig og gjøre noe feil baki der? Det er en bekjent av meg som har hatt bilen før, og han sier han har skiftet rele og styreenhet så da stoler jeg på det. Men mulig han har gjort noe feil?Det må ikke kodes noe etter styreenhet skifte for at kompressor skal funke igjen? Skal finne ut klikkelyden idag, men kan tenke meg det er releet?
Skulebollen Skrevet August 26, 2015 Forfatter Skrevet August 26, 2015 (endret) Sjekket baki igjen idag, rele er skiftet, samme er styreenhet. Klikkingen når jeg bruker "handkontrollen" kommer fra releet. Eneste feilkode jeg får opp nå er denne: Endret August 26, 2015 av Skulebollen
HMW Skrevet August 26, 2015 Skrevet August 26, 2015 Om releet klikker inn på styrestrøm, men ikke har spenning inn vil det ikke skje noe. Jeg tror fortsatt at du har aktivert en form for transport mode eller energy save.
Skulebollen Skrevet August 26, 2015 Forfatter Skrevet August 26, 2015 Hvordan får man vekk dette via INPA da? Har prøvd alle "modes" som er der. Hvilken "mode" skal bilen stå i?
HMW Skrevet August 26, 2015 Skrevet August 26, 2015 Etter et raskt søk på Google er jeg helt sikker. Gå inn på modulen og slå dette av så spretter bilen opp igjen.
Skulebollen Skrevet August 26, 2015 Forfatter Skrevet August 26, 2015 Har valgt all modes off flere ganger, uten at dette har hjelpt. Skal bilen vere igang når man koder dette? Skal evt. bilen vere igang når man bruker "handkontroll" innpå INPA?
HMW Skrevet August 26, 2015 Skrevet August 26, 2015 Tenning på holder.. Mål spenning inn på rele, ikke styrestrøm.
Skulebollen Skrevet August 26, 2015 Forfatter Skrevet August 26, 2015 Slik ser det ut på inpa når jeg går på activate, og deretter modes. Så ser det slik ut når jeg velger lift rear axle på han control
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå