Charlie M Skrevet August 16, 2015 Share Skrevet August 16, 2015 Er det noen som har oversikt over hvem det er som produserer svinghjul og clutch til E91 LCI ?Manuell girkasse, motorkode N47D20C. LUK ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet August 17, 2015 Share Skrevet August 17, 2015 Clutch er ZF Sachs DM Svinghjul er ZF, samme som girkassen GS6-37DZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Charlie M Skrevet August 17, 2015 Forfatter Share Skrevet August 17, 2015 Takker så meget ! Har en clutch som driver å lugger/sperrer ved igangkjøring. Har forstått det slik at det kom en oppdatert clutch i overgangen 2011/2012? Dersom jeg bestiller ZF clutch settet fra GS er dette den oppdaterte versjonen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet August 18, 2015 Share Skrevet August 18, 2015 Lugging ved igangkjøring er normalt på disse pga dobbeltmasse svinghjul. Samme som M54 motorene med manuellgir. En treffer ofte en frekvens som får svinghjulet til å vibrere og det er i utgangspunktet ikke unormalt såsant det ikke skjer ofte under vanlig kjøring når bilen er i gir. Hvis du bruker skiltnummer eller VIN vil jeg tro du får siste delenummer, men jeg kjenner ikke til at clutch har blitt oppgradert men det kan sikkert stemme hvis du sier det. Ser ikke hvorfor den skulle bli oppdatert da den allerede er sterk og god såfremt du ikke kjører på bane da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå