RemyNG Skrevet August 19, 2015 Skrevet August 19, 2015 Har byttet ut baklyktene mine med facelift baklykter. Bilen har fra før av LCM3 C18 og det var mulig å kode led_ruecklich_option til aktiv. Men jeg ser at bremselysene under led delen lyser konstant opp, har og deaktivert pæresjekk men har fortsatt samme problem. Noen som har gjort de samme oppgradering? Må jeg bytte til nyere LCM3?
Otis Skrevet August 19, 2015 Skrevet August 19, 2015 Disse lysene kan jo også kodes, slik man vil. Vet ikke om det er derfor de lyser, eller man må kode noe annet.
RemyNG Skrevet August 19, 2015 Forfatter Skrevet August 19, 2015 Jeg satt inn helt vanlig halogen pære der led delen er men etter noen sekunder så slutter bremselyset og lyse og fungerer helt fint fram til jeg kobler det tilbake igjen. Prøvde og se i NCS om det var det alternativ til å kode det vekk men var ikke så mye der. Har deaktivert pære sjekk bak for og se om det hjalp, ser enda at led delen flimrer så jeg lurer på om jeg rett og slett må bytte lcm til en nyere lcm3.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå