dbekken Skrevet August 20, 2015 Skrevet August 20, 2015 Jeg er litt forvirret når det kommer til bytte av ny eksos. Det finnes ulike merker der ute og jeg forstår ikke helt hva som er forskjellen? Holder det å bytte bakre potte eller blir det en mye finere lyd av å bytte hele eksosen? Hva er forskjellen i lyd på de ulike alternativene? Vil jeg få noe effekt av dette? Eksosen på denne er i mine ører helt perfekt: (Hør på 20 sekunder og utover)
SweetBMW Skrevet August 20, 2015 Skrevet August 20, 2015 (endret) Bakpotte vil gi en del mer lyd, avhengig av merke du velger. Eisenmann Race bråker MYE. Mens sport utgaven er TUV godkjent og er meget dempet men fin lyd. Akrapovic produserer komplette anleggt il E92 M3 f.eks det bråker MYE ved pådrag men innen for grensa ellers. Dette vil du få en del effekt ved, spesielt ved tuning. Bakpotte alene vil ikke gi merkbar effekt annen enn den psykologiske at det bråker mer EDIT: et komplett anlegg med ny downpipe osv vil også gi en del mer snerring i eksosen. Slik som den bilen du ser på. Endret August 20, 2015 av SweetBMW
Fidelio Skrevet August 20, 2015 Skrevet August 20, 2015 (endret) Eisenmann gir ikke så mye lyd i race utgave syns jeg, helt ok. ta en titt her Meisterschaft er sinnsykt. Det lager høy lyd. Endret August 20, 2015 av West320ci
dbekken Skrevet August 20, 2015 Forfatter Skrevet August 20, 2015 (endret) Bakpotte vil gi en del mer lyd, avhengig av merke du velger. Eisenmann Race bråker MYE. Mens sport utgaven er TUV godkjent og er meget dempet men fin lyd. Akrapovic produserer komplette anleggt il E92 M3 f.eks det bråker MYE ved pådrag men innen for grensa ellers. Dette vil du få en del effekt ved, spesielt ved tuning. Bakpotte alene vil ikke gi merkbar effekt annen enn den psykologiske at det bråker mer EDIT: et komplett anlegg med ny downpipe osv vil også gi en del mer snerring i eksosen. Slik som den bilen du ser på. Setter stor pris på svar her! Jeg ønsker noe man ikke blir sliten i hodet av, noe som snerrer litt som den videoen jeg viste til. Nå lager original eskos god lyd allerede, men jeg ønsker meg en enda hissigere og dypere lyd. Når du sier Tuning, hva mener du her? Min e92 335i er tunet opp til 435 hk. Er det mer å hente ved eksos? Er et hav av merker der ute, jeg har store problemer med å velge hehe! Eisenmann gir ikke så mye lyd i race utgave syns jeg, helt ok. ta en titt her Meisterschaft er sinnsykt. Det lager høy lyd. Her var det en god video! Bare at M3 har V8 og lyden blir noe annerledes. Den eksosen som hørtes best ut her, vil kanskje ikke være best på min rekke 6'er twin turbo. Skal definitivt sjekke ut Meisterschaft ! Endret August 20, 2015 av dbekken
Fidelio Skrevet August 20, 2015 Skrevet August 20, 2015 Setter stor pris på svar her! Jeg ønsker noe man ikke blir sliten i hodet av, noe som snerrer litt som den videoen jeg viste til. Nå lager original eskos god lyd allerede, men jeg ønsker meg en enda hissigere og dypere lyd. Når du sier Tuning, hva mener du her? Min e92 335i er tunet opp til 435 hk. Er det mer å hente ved eksos? Er et hav av merker der ute, jeg har store problemer med å velge hehe! Her var det en god video! Bare at M3 har V8 og lyden blir noe annerledes. Den eksosen som hørtes best ut her, vil kanskje ikke være best på min rekke 6'er twin turbo. Skal definitivt sjekke ut Meisterschaft ! Jaja, men uansett. Du må sjekke Meisterschaft! det er "gåsehud lyd" dbekken reagerte på dette 1
dbekken Skrevet August 20, 2015 Forfatter Skrevet August 20, 2015 Jaja, men uansett. Du må sjekke Meisterschaft! det er "gåsehud lyd" Det beviser denne videoen greit
ahj Skrevet August 20, 2015 Skrevet August 20, 2015 Bakpotte vil gi en del mer lyd, avhengig av merke du velger. Eisenmann Race bråker MYE. Mens sport utgaven er TUV godkjent og er meget dempet men fin lyd. Akrapovic produserer komplette anleggt il E92 M3 f.eks det bråker MYE ved pådrag men innen for grensa ellers. Dette vil du få en del effekt ved, spesielt ved tuning. Bakpotte alene vil ikke gi merkbar effekt annen enn den psykologiske at det bråker mer EDIT: et komplett anlegg med ny downpipe osv vil også gi en del mer snerring i eksosen. Slik som den bilen du ser på. Nja, mottrykket vil bli redusert og som vi alle vet er det bra med mindre mottrykk når det kommer til biler med turbo. BMW sier at man vil få litt mer kraft med kun Performance eksos. Det gjelder da på alle modeller
dbekken Skrevet August 20, 2015 Forfatter Skrevet August 20, 2015 Nja, mottrykket vil bli redusert og som vi alle vet er det bra med mindre mottrykk når det kommer til biler med turbo. BMW sier at man vil få litt mer kraft med kun Performance eksos. Det gjelder da på alle modeller Når du sier "kun performance eksos" betyr dette bare bakpotte? ahj reagerte på dette 1
SweetBMW Skrevet August 20, 2015 Skrevet August 20, 2015 Ja det er omtrent bare bakpotta... Jo men litt mindre mottrykk altså vi snakker hva da ?`5-7hk? Jeg sa nevneverdig mer effekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå