Alexander Pabsdorff Skrevet August 22, 2015 Share Skrevet August 22, 2015 Mulig det kommer på feil gruppe.. men, en grei måte å sote baklykter på? Rikitg farge skal komme igjennom, men vil at de skal være så mørke som mulig Sent fra min GT-I9295 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet August 22, 2015 Share Skrevet August 22, 2015 Mulig det kommer på feil gruppe.. men, en grei måte å sote baklykter på? Rikitg farge skal komme igjennom, men vil at de skal være så mørke som mulig Sent fra min GT-I9295 via Tapatalk Enten lamin-x film eller sånn sotespray fra biltema [emoji3] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Pabsdorff Skrevet August 22, 2015 Forfatter Share Skrevet August 22, 2015 Enten lamin-x film eller sånn sotespray fra biltema [emoji3]Hvor får jeg tak i sånn film, å hvordan festes den?Prøvde sprayen fra biltema igår, å den rant med engang! Ble ikke en ordentlig sprut engang, å det rant skikkelig.. Sent fra min GT-I9295 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet August 22, 2015 Share Skrevet August 22, 2015 Hvor får jeg tak i sånn film, å hvordan festes den? Prøvde sprayen fra biltema igår, å den rant med engang! Ble ikke en ordentlig sprut engang, å det rant skikkelig.. Sent fra min GT-I9295 via Tapatalk Tror de selger det på GS, men du finner det nok andre steder billigere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet August 22, 2015 Share Skrevet August 22, 2015 gs har, bare å kjøpe. va billig. ikke hold sprayboks for nær lykter, og ta først ett tynt lag, også vente du 10 min.. også neste lag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 22, 2015 Share Skrevet August 22, 2015 (endret) www.google.no > sotfilm... lamin-x...lyktespray......... Endret August 22, 2015 av Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 24, 2015 Share Skrevet August 24, 2015 Jeg sotet blinklys med biltema spray. Resultatet ble 100% strøkent. Så helt orginalt ut. Før. Etter. Var også litt ivrig med sprayen å sprayet alt for mørkt på første forsøk. Likevel ble overflaten meget strøken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet August 24, 2015 Share Skrevet August 24, 2015 sotspray funker fint, har brukt den fra mekonomen mange ganger, men den er pisse tynn så gjelder å legge på skikkelig tynt vær gang, å ikke minst la det tørke mellom lagene, for eller så kan det bli som din, veldig mørkt, jeg pleier som oftest og demontere lampa, da synes jeg det blir litt lettere å "lakkere" vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet August 24, 2015 Share Skrevet August 24, 2015 Spray går som regel fint på eu kontroll ved moderat bruk, mens film er lett og oppdage. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet August 24, 2015 Share Skrevet August 24, 2015 Spray går som regel fint på eu kontroll ved moderat bruk, mens film er lett og oppdage. å ikke minst det er også veldig kurrant å fjerne spray, man får jo kjøpt "anti sotespray" bare spraye litt pent på å en klut, å vips så er det borte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 26, 2015 Share Skrevet August 26, 2015 Jeg sprayet veldig tynnt. Men hadde på for mange lag. Ble mye mørkere når jeg fikk montert de. Brukte da anti sotspray og fjernet alt og starta på nytt. Holdt med bare 3-4 lag på mitt endelige resultat. Sprayen er ganske tynntflytende. Så den renner lett. Viktig å være tålmodig og ikke legge på for mye. Leg heller på for lite pr lag og legg 2 lag ekstra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå