RagnarokEM Skrevet August 22, 2015 Share Skrevet August 22, 2015 (endret) Hei, Lurer på om det er noen i Bergen område (eventuelt, Nordhordaland/Åsane) som har muligheten til å ta ein diagnose på bilen min ein gang i fremtida? Noen som har slikt utstyr? BMW e36 1998 MOD Endret August 22, 2015 av RagnarokEM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet August 22, 2015 Share Skrevet August 22, 2015 Har mulighet fra september når jeg kommer fra ferie. Har Carsoft og INPA som funker på min e36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RagnarokEM Skrevet August 23, 2015 Forfatter Share Skrevet August 23, 2015 Har mulighet fra september når jeg kommer fra ferie. Har Carsoft og INPA som funker på min e36. Høres bra ut, må få bilen godkjent før eg får kjørt den til Byn eller der du eventuelt holder til. Den kan slette og finne feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet August 23, 2015 Share Skrevet August 23, 2015 Kan det. Feil som eventuelt er der må nok fikses for at de skal bli borte permanent, ellers dukker det bare opp igjen med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
warg Skrevet August 24, 2015 Share Skrevet August 24, 2015 Har carsoft diagnose. Hvilken feil er det du prøver å finne ut av? ABS, Airbag, OBD motorkoder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RagnarokEM Skrevet August 25, 2015 Forfatter Share Skrevet August 25, 2015 Har carsoft diagnose. Hvilken feil er det du prøver å finne ut av? ABS, Airbag, OBD motorkoder? AIRBAG, ABS, så ein eller anna sirkel midt på dashbordet, gul, rund med ein pil i "enden" av rundingen i. Er ein trekant i midten, hva er det for noe? Du kan gjerne litt meir enn meg om bmw, satt å lurte på noke, det er ein knapp for ASC i bilen min, såtte å trykt på denne, skal ikkje det begynne å lyse noke steder / komme lys på dashbord eller diverse? Og kan Carsoft ta diagnose når det kjem til elektriske anlegget, problemer med sentrallås og nøkkelen vil ikkje reagere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet August 25, 2015 Share Skrevet August 25, 2015 Gule ringen med pil har med ASC å gjøre, henger sikkert sammen med ABS-feil som du har. Sistnevnte er ofte feil på en av følerne. Airbagfeil er fort gjort å få feil på om du skrur på tenninga når noe av systemet er frakoblet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
warg Skrevet August 26, 2015 Share Skrevet August 26, 2015 Ja, den skal kunne klare å lese av feil på de modulene. Kommer litt ann på det med nøkkel, på min E90 kan jeg lese av feil på signalstyrke på nøkkel. Men høres mer ut som at du bare trenger å få aktivert nøkkel, er uansett en smal sak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RagnarokEM Skrevet August 26, 2015 Forfatter Share Skrevet August 26, 2015 Den ABS feilen trur eg kom når eg skulle finne ut hvorfor bilen dro strøm, dro ut 1 og 1 sikring (dro ut alle sammen). Plutselig var dashbordet "fult" i feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
warg Skrevet August 27, 2015 Share Skrevet August 27, 2015 Ok, ABS feil vil resette seg selv viss alt er ok. Airbag feil må slettes manuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå