Klaudi Skrevet August 22, 2015 Share Skrevet August 22, 2015 Hei ! prøver å fikse skiltlysene mine.... på en Bmw 520 2000mod (e39) har tatt av panel osv på bakluka inne ifra, også har jeg funnet ut at den ene kabelen ikke har strøm i seg... (det sitter ingen skiltlys på nå) så har jeg tenkt litt kan jeg ikke bare gjøre litt (jalla) mek siden det er 2 kabler til skiltlys kan jeg ikke bare fjerne den ene klippe den bort ellerno også koble fra den andre 2 stk kabler som går til skiltlys? men får de nok strøm da ? har ikke bilde akkurat nå... skal prøve å ta på dagen... takk får svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 23, 2015 Share Skrevet August 23, 2015 Touring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klaudi Skrevet August 23, 2015 Forfatter Share Skrevet August 23, 2015 Touring? sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 23, 2015 Share Skrevet August 23, 2015 Ok, jeg vet ikke om det går, men vil anta det. Kan ikke huske at det er to utganger på lcm for skiltlys. Så vil tro de deles en annen plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå