danskiii Skrevet August 24, 2015 Share Skrevet August 24, 2015 I det siste har jeg fått noe god slark i park brems, og tenker at det er på tide og bytte. Men det kom så plutselig, så synes det var litt rart. Nå skal det sies jeg kjørte vel 40 meter med det ikke helt nede uten å være klar over det også.. Men det som kom også er om jeg drar opp håndbrekket i et lite nykk mens jeg kjører, etter å ha stått i ro en liten stund, så kommer det en "klunk" lyd bakfra. Kan kun gjøres en gang, så må den stå iro og ha håndbrekk strammet før det kan provoseres frem igjen.. Noen med noe ide? Som sagt så skal dette byttes uansett, men kunne vært greit å vite om dette er noe vaier, eller fjær som synger på siste vers om noen har vært borti slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 24, 2015 Share Skrevet August 24, 2015 Om håndbrekket virker som det beveger seg greit, så er det nok bare håndbrekksko som setter seg litt. Kanskje den mekanismen, en liten arm, har fått litt rust på seg, og dermed slipper litt sakte. Jeg har pleid å skifte alle deler på håndbrekket når jeg skifter skiver bak. Koster ikke noe særlig ekstra heller. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 24, 2015 Forfatter Share Skrevet August 24, 2015 Om håndbrekket virker som det beveger seg greit, så er det nok bare håndbrekksko som setter seg litt. Kanskje den mekanismen, en liten arm, har fått litt rust på seg, og dermed slipper litt sakte. Jeg har pleid å skifte alle deler på håndbrekket når jeg skifter skiver bak. Koster ikke noe særlig ekstra heller. Er det som er planen også, Ut med alle de gamle fjærer og skruer og inn med nytt. Samme gjennomgang får kalipperne med glidere og pakninger. Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 24, 2015 Share Skrevet August 24, 2015 Ja, men da har du jo en god plan allerede! Når du har alt av kan du samtidig sjekke hvor lett vaier beveger seg, ved å bevege håndbrekket. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå