_Atle_ Skrevet Oktober 5, 2015 Share Skrevet Oktober 5, 2015 Har du fortsatt lille naviskjermen? Pris inkl frakt til Lillestrøm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2015 sidespeil er solgt til lagunilla. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfrisvoll Skrevet Oktober 5, 2015 Share Skrevet Oktober 5, 2015 Frontlykter solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2015 har kjøper på dem og ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 6, 2015 Share Skrevet Oktober 6, 2015 Faen at jeg ikke har penger for tiden.. Så mye fint her D.Toft reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2015 du får spare, er enda noen godbiter igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 6, 2015 Share Skrevet Oktober 6, 2015 Skulle gjerne hatt interiøret blant annet :F Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2015 det forstår jeg har en som er intr i det, men man vet aldri om dem er seriøse. ser koed har interiør til 20tusen, med bud helt ned i 11, men da uten gulvteppe, midtkonsoll, dashbord, listverk og komplett selesett. jeg har sakt 10 tusen for alt dette. dog uten sølv listene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 6, 2015 Share Skrevet Oktober 6, 2015 Fin pris det Men ikke noe jeg har råd til før om lenge, dessverre, så ikke noe jeg kan ta meg nytte av.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2015 banken har penger du får bare spare penger og ta kontakt, så får vi se hva jeg har igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 6, 2015 Share Skrevet Oktober 6, 2015 Will do Mye andre godsaker her også. D.Toft reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Braastad Sisjord Skrevet Oktober 8, 2015 Share Skrevet Oktober 8, 2015 Hei, kjøper gjerne pluggen til navi/spilleren som kommer fra selve bilen.. Pluggen med 20cm av ledningspakke eller hele. Hvis det er samme plugg på den lille og nye navi. Jeg har 2002 m5 så regner med jeg har hatt den nye. Står 2 din der nå:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2015 (endret) skal være samme pluggen ja. har selv byttet fra lille skjermen til store skjermen i min e38, 1997. hvem av dem er du på jakt etter? kvit eller blå? Endret Oktober 13, 2015 av D.Toft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2015 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 3, 2015 Forfatter Share Skrevet November 3, 2015 opp link til finn annonse http://www.finn.no/finn/torget/annonse?editAd=true&finnkode=66256097 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå