plugg69 Skrevet August 25, 2015 Skrevet August 25, 2015 Konas e87 er en 06mod. Der lyser de indre halogen lampene sammen med bixenon ved fjernlys, jeg har prøvd to forskjellige xenonkit i disse lampene, begge kittene skal være for canbus, (55w kina kit og 35w biltema kit) . Får varsling om at det er feil med left og right side full beam, er denne så sær at jeg må kjøpe kit av xenonkungen for å få liv i dette, eller finnes det annen løsning.? Sent fra min SM-G920F via Tapatalk
Otis Skrevet August 26, 2015 Skrevet August 26, 2015 Det er mulig og kode dette bort. Veldig enkelt med feks NCS.
plugg69 Skrevet August 26, 2015 Forfatter Skrevet August 26, 2015 Har ikkte tilgang på det, har carly (tidligere bmwhat) men har ikke kjøpt kablet adapter som man må ha på preface biler... Sent fra min SM-G920F via Tapatalk
plugg69 Skrevet Januar 4, 2016 Forfatter Skrevet Januar 4, 2016 Oppdatering her... kjører nå 55w xenon kit i indre lamper, koblet dem som et sett ekstralys.. funker fjell.. Sent fra min SM-G920F via Tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå