Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

nei nei nei, må ikkje gå tilbake :D syns fargen passer veldig bra på den bilen :) heller bruke pengene på presse eller s62? ;P

edit: eller begge? haha ;D

Endret av bimmerole94
Skrevet

herregud for en morsom lesing i starten der! :D følger spent med her! :D

hehe takk for det :) holder på å ta litt rust rundtom på bilen gørrkjedelig x) så er planen å få på noen nye kanaler, når lommeboken tillater det :P

Skrevet

Hvordan vet du at potten din er for trang?

Går helt fint å kjøre med 4puck. Ikke så veldig forskjell fra org egentlig. Kjøre sachs race trykkplate og lamell sammen med jb race svinghjul. Kan løse den helt fint med bare clutch pedal uten gass. Dog er det på s62 m presse

Skrevet

Hvordan vet du at potten din er for trang?

Går helt fint å kjøre med 4puck. Ikke så veldig forskjell fra org egentlig. Kjøre sachs race trykkplate og lamell sammen med jb race svinghjul. Kan løse den helt fint med bare clutch pedal uten gass. Dog er det på s62 m presse

stussene på potta er veldig små, ser store ut, men krymper liksom innover x) men såg no når eg har tatt den av at den har vert åpna og sikkert renska ut litt :P da går det sikkert fint, så tenker eg bare setter den på igjen :) har gått helt fint å kjøre med denne clutchen og svinghjulet :) trodde det skulle være mye verre.. bare litt uvant i begynnelsen :P

Har forresten lest gjennom tråden din tidligere, jammen imponerende bil du har :D, såg den tidligere i år på eikås... for en sinnsyk lyd ;D  

• 2 months later...
Skrevet (endret)

Herlig å være på veien igjen etter 10 lange mnd. herlig følelse tømme girene igjen :D fare for at vinterdekkene ryker til før snøen kommer x)

post-86464-0-09832100-1448815835_thumb.j

post-86464-0-34931700-1448815845_thumb.j

post-86464-0-73185400-1448815846_thumb.j

Endret av bimmerole94
  • 1 month later...
Skrevet (endret)

kjekt å få testa bilen skikkelig med nye clutchen :) hadde ikkje tolmodighet til å vente på snø xP 

gadd ikkje ta bilde av de sprengte dekkene, var nok styr med og skifte og komme seg vekk ;D

post-86464-0-33195900-1452303716_thumb.j

post-86464-0-87255900-1452303721_thumb.j

Endret av bimmerole94
  • 5 months later...
Skrevet

Da var denne desverre solgt da pengene tok slutt og eg var nødt å prioritere å få den andre 540n på veien igjen etter over 2 år uten skilt :/ gikk tilbake til forige eier, da eg veit den blir kjørt som den skal ;D 

godt å få kjøre gamlebilen igjen også :P

540.jpg

• 3 weeks later...
Skrevet
7 timer siden, Freakshow skrev:

automat eller manuell denne? ^^

den e39´n altså :P

E39 540 touring kom kun i "tomat" desverre xD men etter å kjørt skranglete herjekasse føles det helt greit å legge seg bakover i setet og cruise avgårde med tomatkassa ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...