Gabz Skrevet September 2, 2015 Share Skrevet September 2, 2015 Har noe ting fra anlegget i bilen jeg tenker å selge, og ønsker dermed en verdivurdering da jeg ikke vet hva jeg kan legge ut for. Ground Zero GZTA 4125X-B 4-kanals forsterker Kjøpt ny for kort tid siden, brukt i 1 mnd i bil. Kicker IX1000.1 monoblokk Helt fin og i god stand. Ground Zero Iridium 2x12" i portet kasse God stand, fungerer ypperlig. Pioneer TS-1702i høyttalersett Ubrukt i eske. Hva tenker dere disse er verdt? Burde jeg selge basskassen med monoblokken, eller er det mer profitt om jeg selger separat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 2, 2015 Share Skrevet September 2, 2015 Selg alt i en stor pakke eller alt seperat. Bilstereo faller desverre drastisk i pris med en gang det går over disken eller ut fra butikk. Du må gjerne liste nypris, slik at vi som du vil skal gi ny prisvurdering ikke skal være nødt til å søke opp alt selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 2, 2015 Forfatter Share Skrevet September 2, 2015 GZ 4-kanaler kostet 2200. Basskasse og monoblokk kjøpte jeg samlet for 3000. Pioneer-settet kostet rundt 1500 da jeg kjøpte det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 2, 2015 Share Skrevet September 2, 2015 Pioneer setter, siden det er TS-E, 800-1200. Det er Coax sett så litt mindre verdt enn komponent, og slev om det er ubrukt, så er det ikke butikk nytt lengre Kasse og monoblokk burde du klare få rundt det samme for vil jeg tro.. 4-kanaler kan du ta 1500-1800.. Samlet 4500 pluss minus. Hvis du ikke må bli kvitt det nå så kan du jo vente til neste russetid og selge da Nå skal jeg si jeg tenker litt retail så kan være du må belage deg på litt mindre per enkelt enhet, men ja, mitt pris-råd har du her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 2, 2015 Forfatter Share Skrevet September 2, 2015 (endret) Hmm, ja, noe rundt der jeg tenkte også Måå jo ikke selge, er bare å flytte over i neste bil om jeg ikke får det jeg vil ha. Viktigste er at jeg vil bytte ut basskassa, så den får jeg nok passe igjen for. Aner du hva Kicker'en kostet ny? Vanskelig å finne.. Lå på rundt 3000 i USA, hvertfall. Verdt 1500 alene kanskje? Endret September 2, 2015 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 2, 2015 Share Skrevet September 2, 2015 1500 burde du klare få ja, mener å huske å ha solgt disse for rundt 4k nye for lenge siden. http://www.prisjakt.no/product.php?p=5683 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 2, 2015 Forfatter Share Skrevet September 2, 2015 Siden funket ikke.. Men kan legge ut for 2 lapper og ta bud kanskje Er tross alt 2000W peak og 1000W RMS så er en god forsterker. Greit med justeringsmuligheter for sub også. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå