E.H.D Skrevet September 7, 2015 Skrevet September 7, 2015 Ja, dersom du faktisk har dekktrykk sensor.
Torkild Skrevet September 8, 2015 Forfatter Skrevet September 8, 2015 Ja, dersom du faktisk har dekktrykk sensor. Jeg har den biten som overvåker lufttrykke på kjørecomputere'n, men den har vel alle fra E9x facelift og opp. Er det noen som har enda en del som overvåker dekktrykk?
E.H.D Skrevet September 8, 2015 Skrevet September 8, 2015 Ja, alle nye biler (etter 1. nov 2014) må ha sensorer som overvåker trykket, og som gjerne viser lufttrykket på skjermen i bilen. Jeg antar du bare har det ABS-baserte systemet som du reset'er når du bytter hjul?
Torkild Skrevet September 9, 2015 Forfatter Skrevet September 9, 2015 Ja, alle nye biler (etter 1. nov 2014) må ha sensorer som overvåker trykket, og som gjerne viser lufttrykket på skjermen i bilen. Jeg antar du bare har det ABS-baserte systemet som du reset'er når du bytter hjul? Ja, det er nå akkurat det jeg har. Har ikke noe ekstra som sitter på felgene pr. i dag. Og bilen er 2012 mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå