///M3 Skrevet September 7, 2015 Share Skrevet September 7, 2015 Noen her med litt over middels kamerautstyr som kunne tenke seg å prøve M5'n min...? Jeg trenger å få tatt noen ordentlige bilder av bilen før høsten kommer og været blir for dårlig. Den som stiller opp får være sjåfør mens vi holder på. Noen som stiller opp...? Du bør bo i Oslo,over 25 og kunne ta det på sparket når været er knall. Håper noen kan hjelpe til Makky123 og quandt1960 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet September 7, 2015 Share Skrevet September 7, 2015 Urettferdig. :< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet September 7, 2015 Share Skrevet September 7, 2015 Noen her med litt over middels kamerautstyr som kunne tenke seg å prøve M5'n min...? Jeg trenger å få tatt noen ordentlige bilder av bilen før høsten kommer og været blir for dårlig. Den som stiller opp får være sjåfør mens vi holder på. Noen som stiller opp...? Du bør bo i Oslo,over 25 og kunne ta det på sparket når været er knall. Håper noen kan hjelpe til Sporty sporty! Liker det! Må si jeg ikke er helt der ennå hva gjelder sportiness:) Men jobber for å bli det! Flott bil du har. Har til gode å teste en F10 M5 faktisk men dessverre er jeg ubrukelig på bilder noe tråden om M4n er klart vitne om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telefonkatalogen Skrevet September 10, 2015 Share Skrevet September 10, 2015 Regner med mobilkameraet og/eller GoPro'en ikke er godkjent Ellers misunner jeg karen som får dette oppdraget, hakket hvassere enn min 330 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 10, 2015 Share Skrevet September 10, 2015 skal nedover neste helg. ere fint så kan vi fikse det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M3 Skrevet September 16, 2015 Forfatter Share Skrevet September 16, 2015 Da har jeg fått tak i en som kan stille opp. De ble andrej1 her på forumet. Takk for alle tips. Morty999 og Torek reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 16, 2015 Share Skrevet September 16, 2015 Da er det bare å glede seg til du får tilsendt bildene. Han er helt rå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå