Joachim S Hamar Skrevet September 7, 2015 Share Skrevet September 7, 2015 (endret) Noen som har en diy på dette? E36 318tds Endret September 7, 2015 av Joachim S Hamar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet September 7, 2015 Share Skrevet September 7, 2015 Hva ønsker du å oppnå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet September 7, 2015 Forfatter Share Skrevet September 7, 2015 Hva ønsker du å oppnå? pumpa har blitt tatt ut å motoren tørna. Så skulle fått tima det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet September 7, 2015 Share Skrevet September 7, 2015 Ok. Du trenger spesialverkøy til dette. Ellers så er prosdyren beskrevet i TIS. Denne finnes online, ellers så er det sikkert andre her på forumet som er flinkere med data enn meg som kan legge det ut her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet September 7, 2015 Forfatter Share Skrevet September 7, 2015 Ok. Du trenger spesialverkøy til dette. Ellers så er prosdyren beskrevet i TIS. Denne finnes online, ellers så er det sikkert andre her på forumet som er flinkere med data enn meg som kan legge det ut her. da skal jeg se om jeg finner det. Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå