Jimbo92 Skrevet September 19, 2015 Skrevet September 19, 2015 (endret) Prøvde og starte opp min 520D i stad..men skjedde apsålutt ingen tingalt av strøm og display funketog jeg ventet til Gløde lampen slo seg avmen da jeg drar nøkkelen for og starte den skjer det ingen tingikke så mye som en kjine lyd en gang var bare helt dødt i motoren..noen idèr på hva som har skjed? bilen er 2003 model153 000km så skal ikke være noe trøbbel med den egentlig.. for første gang gikk alarmen av i dag aner ikke hva som utløste den..men det kan jo ikke ha noe og si det vel? xD bilen har godt med strøm så det skal ikke være problemet takker masse på forhond for alle hjelpsome komentarer Endret September 19, 2015 av Jimbo92
Otis Skrevet September 19, 2015 Skrevet September 19, 2015 Mest sannsynlig dårlig batteri eller lite strøm på batteri.
Jimbo92 Skrevet September 19, 2015 Forfatter Skrevet September 19, 2015 ladet det opp sist uke.. :/ men batteriet har stått i bilen siden den var ny så er nok tide og bytte det.. begynner og dra på åra nå så.. men det står at batteriet er i god tilstand. men skader ikke med nytt batteri uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå