be_em_ve Skrevet September 20, 2015 Share Skrevet September 20, 2015 Hei. Fungerer de billige ebay følerne kontra de originale? Bestilte et sett med kamakselsensor og veivsensor til en 2000 mod 520i og betalte latterlige 200 kr for dette kontra 2800,- hos GS. Lurte på om noen har prøvd dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet September 20, 2015 Share Skrevet September 20, 2015 Det er mange som sliter med ebay sensorer. Også er det noen få heldige sjeler som ikke har noe problem med de. Ellers så har koed og sensorer til rimeligere pris enn gs. Vet at den nest rimeligste jeg bestilte derfra kommer fra Hella og den billigste er Topran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
be_em_ve Skrevet September 20, 2015 Forfatter Share Skrevet September 20, 2015 Det er mange som sliter med ebay sensorer. Også er det noen få heldige sjeler som ikke har noe problem med de. Ellers så har koed og sensorer til rimeligere pris enn gs. Vet at den nest rimeligste jeg bestilte derfra kommer fra Hella og den billigste er Topran. ok, takk for svar. var helst i fbm med feilsøking at jeg ville gå for de billige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBrum Skrevet September 20, 2015 Share Skrevet September 20, 2015 Jeg har selv dårlig erfaring med Ebay/KINA sensorer. Har sluttet med dem. Et godt tips er å kjøpe fra Hellanor hvis du har en slik butikk i nærheten av deg. Til og med GS Bildeler kjøper inn noe derfra. Ikke kjøp Schmiedmann, det er KINA. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå