Eystein Ose Skrevet September 22, 2015 Share Skrevet September 22, 2015 (endret) Noen bilder fra årets siste shoot. Bildene er tatt av Frank Skare, og filmen er filmet og redigert av Simen Sandvik Endret September 22, 2015 av Eystein Ose Sndvik, Sund.M3 og Thundercoil reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Oktober 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2015 Kom brått på hvorfor jeg sluttet å oppdatere prosjekttråden her på forumet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet Oktober 1, 2015 Share Skrevet Oktober 1, 2015 Flotte bilder Eystein. Nå må du bare få tatt bikinilinjen å litt ny lakk så blir det bra ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet Oktober 1, 2015 Share Skrevet Oktober 1, 2015 Dette er en av favoritt e30'ene mine. Å kanskje den som har gitt meg mest inspirasjon til min egen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Oktober 1, 2015 Share Skrevet Oktober 1, 2015 Drit pen! 4 dørs er undervurdert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Oktober 1, 2015 Share Skrevet Oktober 1, 2015 meget pen blitt den bilen din Eystein! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Oktober 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2015 Takk for kjekke kommentarer folkens! Slik hjelper på motivasjonen når bilen står slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Oktober 1, 2015 Share Skrevet Oktober 1, 2015 Godt å sjå at nåken køyre 4-dørs og, ikkje berre desse oppskrytte 2-dørsane Lika bilen din meget godt, so eg e nysgjerrig på ke du drive med no Var det eit eller anna motorhavari som blei nevnt ein gang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Oktober 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2015 Takk for det! Stemmer bra at jeg hadde et motorhavari i vår. Kom over en billig m20b25 fra en IX. Slengte nedi den og fikk brukt den noen timer før det ble bom stopp. Fikk en liten dett etter det, så bilen ble ståendes en liten periode. Påvei til e30meet i år plukket jeg opp et sett nye coilovers av merke XYZ, og etter 3 dager på rudskogen kom arbeidslysta fort tilbake Så da satte jeg nedi igjen 2 literen for å få brukt den litt i år. Planene fremmover nå er helakkering samt shaving og lakk av motorrom. Deretter er det å finne en ny m20b25 å bygge på. Har godkjent søknad oss BT for m20b25 ombyggingen, men må finne en motor som kommer fra en 89 mod eller nyere. Chris11slett reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Oktober 1, 2015 Share Skrevet Oktober 1, 2015 Nyare enn 89? E da på grunn av at bilen e 89 mod. eller e da pga katalysatorkravet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Oktober 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2015 89 eller nyare ja. Er pga avgasskravet som kom 01.01.89.. Bilen er forøvrig 90 mod:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Desember 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2015 Her skjer da litt hvertfall.. Driver også å pusser opp et sett rc090 Utgangspunkt Glassblåst senter, og lakka i fargen space grey. Nytt emblem på plass også. Tønnene ble rengjort og kanten maskert, så ble det pulverlakka svart:-) Har nye gullskruer liggende. Så skal bare gi de en rask polish så skru ihop:-) Har også enda et felgsett som skal pusses opp i vinter, men de blir ikke prioritert helt enda. Kjøpte et sett Throwing Star hjul(8 og 9)på Koed for en billig penge Fikk raskt et bytteforslag, så stjernedeksla ble bytta i Turbinvifter. Det følgte ikke med senterkopper på viftene, så fikk lånt meg en senterkopp med Anbjørn her på forumer. Koppen ble demontert og levert til en som skal tegne og prøve å printe meg ut 4 nye i 3d printer. Så der blir spennende å se:-) Angående e30en så går det ikke så fort som jeg hadde håpet, går mye tid til jobbing om dagene. Men skal muligens hente motor i helgen, så satser på motivasjonen tar seg opp da. Sent from my iPhone using Tapatalk Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maggi93 Skrevet Desember 7, 2015 Share Skrevet Desember 7, 2015 Hvor kjøpte du emblemer til RC090? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Desember 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2015 Kjøpte de på ebay:-) Takk for det![emoji16] Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 7, 2015 Share Skrevet Desember 7, 2015 følger med her! ganske sikker på at jeg fulgte denne på bimmeren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå