Kawa zxr Skrevet September 22, 2015 Skrevet September 22, 2015 Handla en til bmw i dag og trenger litt hjelp. Bilen var helt tom for sttøm når jeg henta den, fikk liv og bilen starta etter litt herjing med nytt batteri men når jeg tar av tenninga så er fremdeles alle lysa i instumente på.. Får ikke lås eller låst opp bilen og bremselysa står på hele tiden..?? Hva kan dette værr.. Noen som har vært borti dette??
Otis Skrevet September 22, 2015 Skrevet September 22, 2015 De tingene som pleier å gå i stykker er lysmodulen, grunnmodulen og bakstykke på tenningslåsen. Synes at dette høres ut som bakstykke eller en kombinasjon med grunnmodulen og lysmodulen.
Kawa zxr Skrevet September 27, 2015 Forfatter Skrevet September 27, 2015 Ok.. Det jeg reagerte medt på er at bremselysa står på hele tida... Få nappa ut tenningsbakstykket og sjekke litt... Passer dise modulene over enns fra 523 ca samme modell
Mariuse34 Skrevet September 27, 2015 Skrevet September 27, 2015 Stort sett. Sjekk delenummer. Noen variasjoner. Antenneforsterker er for eks forskjellig på 97 og 99 E39.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå