Nyheim Skrevet September 25, 2015 Share Skrevet September 25, 2015 (endret) Trenger hjelp! Er disse boltene på eksos-manifolden sveiset fast originalt på andre siden? Er så rustet at jeg ser ikke om de er sveiset eller ikke.Har banket og banket, men de kommer faen ikke av Noen tips til hvordan jeg kan få de ut hvis de er sveiset fast? Tenkte jeg bare kappa av boltene, og borra ut resten, men hvis noen har bedre forslag så shoot Endret September 26, 2015 av Nyheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^B^M^W^ Skrevet September 26, 2015 Share Skrevet September 26, 2015 Delekatalogen indikerer at de ikke er sveiset fast, i hvert fall fås boltene som løse deler. M10x40 her og her. Jeg har ikke noe bedre forslag enn å kappe og borre ut, samt slipe pakningsflaten og eventuelle rester etter bolthodene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fidelio Skrevet September 26, 2015 Share Skrevet September 26, 2015 Jeg hadde samme problem på min. Borret hele driten jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 26, 2015 Share Skrevet September 26, 2015 De pleier å sitte som juling. Må gjerne brenne og slå en del. Ender av og til med boring uansett. Haha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet September 27, 2015 Forfatter Share Skrevet September 27, 2015 Delekatalogen indikerer at de ikke er sveiset fast, i hvert fall fås boltene som løse deler. M10x40 her og her. Jeg har ikke noe bedre forslag enn å kappe og borre ut, samt slipe pakningsflaten og eventuelle rester etter bolthodene. Jeg hadde samme problem på min. Borret hele driten jeg. De pleier å sitte som juling. Må gjerne brenne og slå en del. Ender av og til med boring uansett. Haha. Er som dere sier ja. Alt begynte med varming og banking, alt endte med borring. Det var så forbanna hardt, at det gikk over 10 borrer i søpla når alle 4 var borret ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet September 27, 2015 Share Skrevet September 27, 2015 Hadde akkurat det samme problemet for 3 dager siden. Måtte kappe og borre tilslutt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå