Lifeasiknowit_bmw Skrevet September 30, 2015 Share Skrevet September 30, 2015 Hey! jeg ønsker å foliere min F30 som denne M4én under. Noen som har peiling på pris, og har man garanti på folie? lurer også på om jeg bør rense og polere bilen før den evt. skal folieres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet September 30, 2015 Share Skrevet September 30, 2015 Scandinano i Drammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 30, 2015 Share Skrevet September 30, 2015 Alt dette vet de lokale reklamefirmaene dine som er et tlf steg unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet September 30, 2015 Share Skrevet September 30, 2015 (endret) Eg hørte litt med eit selskap i mitt område. Var 3M folie og 3års garanti. Meinte prisen låg rundt 20-30 høvdinger. Dette varierer jo seff på folie, detaljer og biltype. Skal du foliere så bør/skal bilen være så rein som mulig. Polering er eit must imo. Du kan tenke at all dritt som ligger igjen vil du bare pakke inn og i verste fall skape ujevnheter Sent from USS Enterprise Endret September 30, 2015 av Sammyen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 2, 2015 Share Skrevet Oktober 2, 2015 Har bla. selv hørt på dette o det ligge på 20 000.- + på hel foliering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lifeasiknowit_bmw Skrevet Oktober 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2015 Okay! det blir "CarSpa" før jeg folierer. Må kvitte meg med steinsprutskader og annen drit man får i Norge. Så får jeg foliere i etterkant av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gregus Skrevet Oktober 14, 2015 Share Skrevet Oktober 14, 2015 Har min bil inne til foliering hos Skandinano i Drammen i dag, fikk de anbefalt av concours.no. Det er dog bare blank polyuretanfolie over bakskjermer, kanaler, bagasjeromsbrett og frontspoiler. De hadde en M6 inne med blank folie som så bra ut, og en M4 med matt sort folie sist jeg var innom der som også så ut som en solid utført jobb. Lifeasiknowit_bmw reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå