Gå til innhold

Tips ang. utseende E90 Sedan

Robin Stangnes
 Share

Anbefalte innlegg

Hey! :)

Har nylig gått fra E46 til en E90. Handlet meg en BMW E90 320i med advantage, lys & dynamic-pakke er om dagen, og lurte egentlig bare på noen tips som vil forbedre utseende.

Har bestilt LED-skiltlys, og titter litt rundt på haifinner nå - noen tips om nettsider? Sota ruter og felger er såklart tenkt, men det vil ikke komme før til sommeren.

Legg gjerne ved linker det dere vil foreslå, vil være til stor hjelp!
På forhånd - takk for svar :D

post-82654-0-22117600-1443628269_thumb.j

post-82654-0-90945700-1443628274_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :) Må se an hvordan høyden blir med felgene til sommeren, tror den vil bli grei med tanke på sportsunderstellet.
Hva ligger M3-fanger på for denne bilen, og hvordan er kopifangerne sin passform - om du har hørt eller har noe erfaring? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så faktisk ikke så høy ut, nei. Blir nok mye bedre med felger også. Selv om de der faktisk er ganske fete, om du hadde spacet litt og fått litt bedre fitment.

Har hørt positivt om passformen på E36- og E39-fangere fra Trolltuning,hvertfall. Greie priser har de også. Koster 4990,- for M3-fanger til E90 inkl. spredere. Skal ikke si noe sikkert angående akkurat den, men ganske sikker på at den er verdt et forsøk :) Får dessverre ikke limt inn linken på den jævla jobb-PC'en her, men du finner det fort når du går inn på siden dems.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er igrunn ganske greie ja, men blir nok noen stilrene concave-felger :) Hadde 8,5 og 9,5" brede 19" Zito WP111 felger på E46'en jeg solgte nå, de i gunmetal tror jeg faktisk hadde kledd denne bilen ganske godt.

Ja, okey. Var litt stivere pris på fanger til E90 ja, får vell sjekke litt rundt. Mener jeg kjøpte min Mtech2 fanger til E46 hos Reservedeler24.no, den betalte jeg bare 1490kr for - og den var det utrolig god passform på :)

Endret av Stangnez
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har  "kopien" til m3 fangeren på min e90 fra gsbildeler, den passer rett på :D ! bilen blir mye fetere med en gang, ANBEFALER :) ! utenom at du må ofre grøftlysene, men du får tak i m3 fanger med grøftlysene også. lakkering var heller ikkje værst, ihvertfall ikkje der eg lakket, 3000spenn for lakk. er bare og kjøre på :) !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soting: Vurder en svak 50 prosent på hele siden heller enn bekmørk bak og ingen toning foran. En så svak toning vil ingen reagere på ved kontroller, samtidig er det nok til å gi en stilfull effekt, spesielt ved skumring og kveld.

Haifinneantenne: Ser malplassert ut på sedan.

Dobbel eksosstuss? Nok med en fake sak du skrur på selv, som denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har "kopien" til m3 fangeren på min e90 fra gsbildeler, den passer rett på :D ! bilen blir mye fetere med en gang, ANBEFALER :) ! utenom at du må ofre grøftlysene, men du får tak i m3 fanger med grøftlysene også. lakkering var heller ikkje værst, ihvertfall ikkje der eg lakket, 3000spenn for lakk. er bare og kjøre på :) !

Kan si meg enig på det, skal ikke se bort i fra at jeg slenger på det til sommeren :) Muligens jeg kommer over noen gode tilbud iløpet av tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soting: Vurder en svak 50 prosent på hele siden heller enn bekmørk bak og ingen toning foran. En så svak toning vil ingen reagere på ved kontroller, samtidig er det nok til å gi en stilfull effekt, spesielt ved skumring og kveld.

Haifinneantenne: Ser malplassert ut på sedan.

Dobbel eksosstuss? Nok med en fake sak du skrur på selv, som denne.

Tenkte meg noe mørkere tone på bakrutene, og en litt lysere framme igjen. Fint når det "fader", og bare mørke bak utenom noe på de fremme ser ikke fult så bra ut.. :)

Dobbel endestuss tar seg bra ut. Så du hadde kommentert at du hadde gjort det selv, hvor får man tak i endestussen og de delene man trenger for en rimelig penge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...