Morty999 Skrevet Oktober 21, 2015 Share Skrevet Oktober 21, 2015 åssen slicks er det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Oktober 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2015 Står i annonsa...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joystick Skrevet Oktober 25, 2015 Share Skrevet Oktober 25, 2015 Hvor holder du til? Tar den ene decaten om du fortsatt har den. Kan hente om du bor i nærheten av Oslo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Oktober 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2015 e46 330d decat solgt til "Vanvikz". Joystick, har ikke flere av disse "b varene", men TRF rør er naturligvis på lager om det skulle være interessant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet November 7, 2015 Forfatter Share Skrevet November 7, 2015 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet November 15, 2015 Forfatter Share Skrevet November 15, 2015 Opp igjen Er jo mye bra deler til veldig god pris her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Desember 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2015 Skal bort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
timon90 Skrevet Desember 13, 2015 Share Skrevet Desember 13, 2015 (endret) Selger du clutchpakke og svinghjul løst? Vil det isåfall passe bolt on på M57'n min med GS6 53DZ kassa fra E60? Veit det er forskjeller på om det er lager i svinghulet eller i akslingen på kassa., og min kasse er for lager i svinghjulet... Endret Desember 13, 2015 av timon90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Desember 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2015 Første gen m57 har lager i enden av veiva, nyere har i svinghjul. Man kan dog bruke gammel type svinghjul allikevel (flere som har gjort dette med hell). Du trenger også en anna lamell, men det har jeg sikkert på lager. Få noen til å kjøpe kassa somm et minimum, så kan vi få til noe. Ellers, OPP!!! masse gode deler til en billig penge her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bedmund Skrevet Januar 13, 2016 Share Skrevet Januar 13, 2016 Er meget inntresert i den M57 motoren med u-lyd. men du har vel ingen muligheter for frakt til møre/nordmøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Januar 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2016 Jeg kan ikke frakte den. Du må gjerne bestille frakt selv. Som du ser så er prisen meget hyggelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå