Gabz Skrevet Oktober 6, 2015 Skrevet Oktober 6, 2015 Har et slikt interiør i E39 touringen min: Tenkte å se om noen tilfeldigvis hadde noe bytteforslag i dette før jeg muligens farger det til cinnamon. Jeg skal ikke ha grått interiør. Kan ha helsvart, men da med sportsseter og i god stand. Anyways, noen som kunne vært interessert? Er da snakk om setene og dørpanelene. Alt er i god stand. Trenger en rens, bare
Gabz Skrevet Oktober 7, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2015 Noen som eventuelt har noen idé om hva det er verdt?
kvestermo Skrevet Oktober 7, 2015 Skrevet Oktober 7, 2015 Spesiell kombinasjon av interiør det der, ville tenkt meg om 2 ganger før jeg byttet det ut;) Sent from my iPhone using Tapatalk
Gabz Skrevet Oktober 7, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2015 Tenkte bare å se om noen hadde noe fint å bytte i, men har begynt å vippe over til å ikke ha lyst likevel. Skal gå over med en skikkelig skinnrens, og da blir det nok bra!
Trond H. Olsen Skrevet Oktober 9, 2015 Skrevet Oktober 9, 2015 Dette er etter min mening det fineste interiørkomboen til E39. Jeg har alt i beige(bortsett fra dashboard), men ville ha den komboen du har når jeg skulle kjøpe bil, men den eneste 530DAT med dette på finn for 7,5år siden, ble solgt "rett forran nesen min". Fargevalg er jo veldig individuellt, men jeg ville selvfølgelig beholdt det. Kjør en runde med SV Leather Cleaner så tror eg det ska bli bra. Mitt så helt j**lig ut, men ble som nytt etter en runde med Leather Cleaner Forte. Ville dog vært forsiktig med Fort`en, så ut som den tok godt i. Børsten og skummet ble skittent beige.
Gabz Skrevet Oktober 9, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2015 Har fått anbefalt det ja, så det blir å prøve det først Liker det godt selv. Eneste E39-interiøret jeg liker bedre er cinnamon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå