Gå til innhold

Noen som har erfaring med Viseoo tune2air

Anbefalte innlegg

Så i bunn å grunn er dette en trådløs Y kabel? Er ikke kjempe viktig for min del å få informasjon om musikken i displayet osv, men hadde vert kjekt å kunne bytte sang fra rattet. I følge siden så skal jo dette fungere hvertfall. Men tenker litt på om denne gjør at lydkvaliteten blir dårligere enn med å bare bruke kabel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker denne Tune2Air litt. Jeg synes lydkvalitet er et hakk dårligere enn med Y-Kabel. Men det er til å leve med.

Det er litt av og på om man får opp info på skjermen om hvilken sang som spilles, samt om det virker å skifte sang fra rattet. Ikke blitt klok på hva som gjør at det noen ganger funker, andre ganger ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det ikke fungerer, har jeg det greit nok med AUX til bluetooth-adapter hos meg. Ikke den mest elegante løsningen, kan f.eks ikke bytte sang med rattet men det er levbart. Kosta ikke mer enn 40kr. Tok strøm til bluetooth-adapteret fra 30-pin apple-kabelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Har nå fått adapteren min, og fått testet den i noen dager. Til at dette ikke er noen original løsning fra Bmw så synes jeg den fungerer bra. Som OveN nevnte over her så er den litt av og på med det å vise sang informasjon i idrive. Men har funnet løsningen på dette, spotify må startes på telefonen før man kobler seg opp mot enheten da fungerer det smertefritt.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...