Snowgoon Skrevet Oktober 10, 2015 Share Skrevet Oktober 10, 2015 Hei, jeg har en 2009 mod e92. Savner Bluetooth streaming på denne, og etter litt reaserch så har jeg funnet ut at en viseoo Bluetooth adapter kan være en grei løsning. Legger ved link til produktet. Er det noen her som har testet dette? http://www.bilkomponenter.no/products/viseeo-tune2air-wma3000a2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 10, 2015 Share Skrevet Oktober 10, 2015 I praksis så gjør den 6FL-funksjonen trådløs, så du får ikke noe funksjonalitet utover det denne gir, noe som kan være verdt å huske på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet Oktober 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2015 Så i bunn å grunn er dette en trådløs Y kabel? Er ikke kjempe viktig for min del å få informasjon om musikken i displayet osv, men hadde vert kjekt å kunne bytte sang fra rattet. I følge siden så skal jo dette fungere hvertfall. Men tenker litt på om denne gjør at lydkvaliteten blir dårligere enn med å bare bruke kabel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 10, 2015 Share Skrevet Oktober 10, 2015 Ja, det er det. Hvorvidt dette påvirker lydkvaliteten vet jeg ikke, men om du leser litt på e90post er det mange som bruker denne der, og som helt sikkert har en mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet Oktober 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2015 Skal ta en titt der inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OveN Skrevet Oktober 11, 2015 Share Skrevet Oktober 11, 2015 Jeg bruker denne Tune2Air litt. Jeg synes lydkvalitet er et hakk dårligere enn med Y-Kabel. Men det er til å leve med. Det er litt av og på om man får opp info på skjermen om hvilken sang som spilles, samt om det virker å skifte sang fra rattet. Ikke blitt klok på hva som gjør at det noen ganger funker, andre ganger ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet Oktober 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2015 Har bestilt en brukt en fra ebay nå. Betalte ikke mer enn 400kr inkludert frakt så skulle det vise seg at jeg ikke blir fornøyd så har det hvertfall ikke kostet meg mye penger. Er spent på hvordan opplevelsen vil bli av denne lille dingsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Oktober 12, 2015 Share Skrevet Oktober 12, 2015 Dersom det ikke fungerer, har jeg det greit nok med AUX til bluetooth-adapter hos meg. Ikke den mest elegante løsningen, kan f.eks ikke bytte sang med rattet men det er levbart. Kosta ikke mer enn 40kr. Tok strøm til bluetooth-adapteret fra 30-pin apple-kabelen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 12, 2015 Share Skrevet Oktober 12, 2015 Har man 6FL kan man bruke USB-kontakten her til å gi strøm til en slik adapter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet Oktober 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2015 Har nå fått adapteren min, og fått testet den i noen dager. Til at dette ikke er noen original løsning fra Bmw så synes jeg den fungerer bra. Som OveN nevnte over her så er den litt av og på med det å vise sang informasjon i idrive. Men har funnet løsningen på dette, spotify må startes på telefonen før man kobler seg opp mot enheten da fungerer det smertefritt. Sent from my iPhone using Tapatalk OveN reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Oktober 28, 2015 Share Skrevet Oktober 28, 2015 Får du da sanginfo fra Spotify i displayet? Og bytte sanger med rattet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet Oktober 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2015 Ja det fungerer så lenge spotify appen er startet på telefonen før du kobler den til. Å bytte fra rattet får jeg gjort uansett. Dette er på iPhone hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå