Gå til innhold

Clean subwoofer-løsning til E39 touring

Share

Anbefalte innlegg

Skal etterhvert se etter lydoppgraderinger til touringen min. En av disse er da subwoofer. Er åpen for hva slags løsning det skal bli, men et krav jeg har er å beholde så mye som mulig av bagasjeplassen. En 2x12" kasse blir dermed litt stort og upraktisk, men kan gå om jeg ikke finner noe annet. 

Har sett mange setter de inn i det lagringsrommet på venstresiden i bagasjerommet. Men da er det vel 8" som er best? Hvordan blir lyden da? Må det spesialbygges kasse eller finnes det ferdig? 

Og hva med type aktive subwoofere, slike "planker" som kan festes til seteryggen eller lignende?

Noe tips/erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lite erfaring med bass i bil, men det er nok begrenset hva en slik boks kan utrette, pissungene som dunker opp og ned gata blir nok ikke imponert, jeg spiller ikke høyt, vil bare ha et jevnt lydbilde men den går ganske dypt til å være så liten denne boksen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uu, den var kjekk! Noe erfaringer med den, sånn lydmessig? 

Trenger for all del ikke være usynlig! Bare tøft om jeg får en clean og pen løsning som synes. Poenget mitt var bare at den ikke skal ta halve bagasjerommet eller være midt i gulvet og punkteres hver gang jeg skal ha noe inn der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...