Sjøbuse Skrevet Oktober 15, 2015 Skrevet Oktober 15, 2015 Er sensormatta i passasjersetet gått ut av produksjon? Søkte på realoem.com Finner da 2 matter. En står det utgått på. Den andre står det ikke utgått på, men søk på dele nr hos koed gir bare ukjent nr. 65776949788 er nr på matta. Vet også noen kjøper en chip på ebay. Vil den slukke lampen i dashen uansett om det er belte sensor eller sensormatta i setet som er defekt?
Otis Skrevet Oktober 15, 2015 Skrevet Oktober 15, 2015 Ser 65776949788 på GSbildeler, men de har den ikke på lager. Du kan jo sende en mail til en BMW forhandler og spørre de. Eneste måten og være helt sikker om man kan skaffe det eller ikke.
S. Gunstad Skrevet Oktober 16, 2015 Skrevet Oktober 16, 2015 (endret) Hei, For å starte med det siste, chip vil ikke (etter min erfaring) ikke slukke lampa uansett. Jeg har feil på beltestrammer, og testet en slik "chip", det fungerte ikke. Nå har jeg kjøpt et "repair kit" til ledningene til beltestrammeren som jeg skal teste:61 13 8 377 197 Chip`n jeg har kjøpt kan du sikkert få teste om du kommer til Oslo. -Syver Endret Oktober 16, 2015 av S. Gunstad
D.Toft Skrevet Oktober 16, 2015 Skrevet Oktober 16, 2015 jeg har chip i mitt sete. slukker airbag lampen om sitteputen er deffekt. har du feil på beltestrammere, så kan du nok bare klippe kablene på hver side av kontakten og lodde dem i hverandre. jeg kjøpte ikke kabelsett på min e39, men bare klippet kablene på hver side.
Hollabaloo Skrevet Oktober 16, 2015 Skrevet Oktober 16, 2015 Nå har jeg kjøpt et "repair kit" til ledningene til beltestrammeren som jeg skal teste: 61 13 8 377 197 Det kjøpte jeg også til min. Men det viste seg at det var dårlig kontakt i multikontakten under setet som var årsaken.
S. Gunstad Skrevet Oktober 22, 2015 Skrevet Oktober 22, 2015 Det kjøpte jeg også til min. Men det viste seg at det var dårlig kontakt i multikontakten under setet som var årsaken. Hva gjør man med dette? Kontaktspray?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå