sAlnes Skrevet Oktober 18, 2015 Skrevet Oktober 18, 2015 Hei, en kompis av meg har en 318. den vil ikke starte(ingenting skjer, bare lys i instrumentet) og vi får opp feilmelding om at interfacen mellom ews og dme ikke er ok eller at det ikke var der i det hele tatt(husker ikke helt). Men søkte opp dette og det var litt forskjellige årsaker som kunne stemme men kom frem til at det var mest sannsynlig nøkkelen som hadde gått kaputt. Men det jeg vil frem til er om han må ha ny nøkkel eller går det an å ta ews, dme og nøkkel fra en annen 318 og kode ews til bilen om det må gjøres? HÅper noen kan svare
Slavearbeider'n Skrevet Oktober 18, 2015 Skrevet Oktober 18, 2015 Prøv med reservenøkkelen. Skjedde det samme med min bil for ett par uker siden. Skjedde ikke en skit når man vrei om nøkkelen. Bytta til reservenøkkelen, og nå er bilen god som gull igjen. Mest sannsynlig en chip i nøkkelen som er brent.
sAlnes Skrevet Oktober 18, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2015 Prøv med reservenøkkelen. Skjedde det samme med min bil for ett par uker siden. Skjedde ikke en skit når man vrei om nøkkelen. Bytta til reservenøkkelen, og nå er bilen god som gull igjen. Mest sannsynlig en chip i nøkkelen som er brent. Hadde vi bare hatt reservenøkkel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå