dunderdo Skrevet Oktober 18, 2015 Skrevet Oktober 18, 2015 Jeg har en 520d 2008 mod med 177hk motoren, tror denne heter N47D20. Jeg synes den drar litt dårlig, hadde forventet mer futt.. så derfor har jeg skrudd av litt slanger osv for å se hvordan det sto til med innsuget. Der fikk jeg raskt en pekepinn på problemet. Det ligger et tykt lag med koks å dritt inni innsuget og tetter til. Jeg har forsøkt å ta av innsuget for å rense det, men det sitter bom fast røret fra EGR ventilen. Er det noen som har gjort dette før? Presiserer at dette ikke er samme innsug som på M47D20 o.l
Otis Skrevet Oktober 18, 2015 Skrevet Oktober 18, 2015 Legg hele innsuget i diesel? Hpi gjorde bla dette over natten, da var alt borte.
lierbimmer Skrevet Oktober 19, 2015 Skrevet Oktober 19, 2015 mitt lå en uke i diesel, + høytrykkspyler og allt mulig av rensemidler og ble aldri helt rent. fikk bort 90% av dritten kanskje.
dunderdo Skrevet Oktober 19, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2015 mitt lå en uke i diesel, + høytrykkspyler og allt mulig av rensemidler og ble aldri helt rent. fikk bort 90% av dritten kanskje. Jeg rrenser det nok med Kaustiksoda når jeg får det av... problemet er jo nettopp å få av det jævla innsuget, det sitter fast I røret fra EGR ventilen. .
dunderdo Skrevet Oktober 31, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2015 Bump for hva da? Tips for å få av innsuget.
Otis Skrevet Oktober 31, 2015 Skrevet Oktober 31, 2015 Bare ta det av? Det er ingen heksekunst. Kan ikke skjønne at du ikke får den løs fra egr ventilen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå