Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

I det siste har vindusviskerne mine stoppet en del.

Det kan være mens de er av, og så ikke vil starte, eller når de går, og så dør de liksom bare ut.

Det går da en stund, og så begynner de å virke igjen.

Har som regel skjedd når det har regnet i store mengder.

Kan det være en dårlig kobling eller noe slikt?

Takker for svar

Skrevet

Kan være dårlig viskermotor eller relé. Ofte er det fordel om du nevner hvilken bil også.

Er en 1998 modell 318i e46

Noen måte å få sjekket dette på?

Skrevet

Relé koster nok ikke all verden og er fort gjort å bytte. Viskermotor koster nok litt mer og er litt mer knot, men skal være overkommelig å bytte det også. Ting som kommer og går er ofte litt vanskelig å feilsøke. Når delene du kan bytte er relativt rimelige så hadde jeg bare påspandert det på bilen uten å henge meg for mye opp i det.

Skrevet
Det kan være mens de er av, og så ikke vil starte, eller når de går, og så dør de liksom bare ut.

Jeg kjøpte et relé på Biltema for 40 kroner da jeg hadde et lignende problem. Fikk stadfestet at releet var i orden, viskemotoren var defekt. Billigere enn å betale 1500 for feilsøk. :)

Skrevet

Høyrast veldig ut som rele i GM5 modulen. Den ligg bak hanskerommet. Kjøp nye rele og lodd på. Kan vere ein idé å skifte alle relea i GM5-modulen når du først er igang...dvs. Rele til bla. låsing av bilen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...