bullseyee Skrevet Oktober 25, 2015 Skrevet Oktober 25, 2015 Vært å kjøpt meg en coupe som er ny lakkert, med 3.2 m3 understell Planen er å godkjenne denne med halv bur Dette er montert 3.2 m3 understell Brembo bremser Porsche kallipere Ny tannstang Hard motorsport skjærm bredding Carbon panser Carbon cls bak luke Alt av foringer er nytt M3 speil Svart tak trekk Bbs motorsport felger (kopi) M lister rundt Weicec justerbart understell Justerbare stagg bak Dette er bestilt Halv bur GS performance bøtte stoler Alu radiator 19 rader olje kjøler Alt av pakninger til motor Grenrør Alu innsug Kommer ikke på resten i farta Motoren er en m50b25 non vanos Bilder kommer så fort j har kommet meg inn fra verksteder
bullseyee Skrevet Oktober 25, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2015 banebilen ble med på noen bilder den å er litt usikker på farge valget på buret, tengt litt på signal gul å lyse grønn, svart matt kunne vært fint å
bullseyee Skrevet Oktober 25, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2015 vært å henta en dele bil, så j får lister å smått til den. selger resten i deler
Khaugen Skrevet Oktober 26, 2015 Skrevet Oktober 26, 2015 Se her ja! er her du å blir bra detta! både bane bilen og denna her
bullseyee Skrevet Oktober 26, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2015 Blir spennende å se da dem er ferdige
bullseyee Skrevet Oktober 28, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2015 Da har det kommet no deler, m3 olje hus, m3 reg strammer å stoler Khaugen reagerte på dette 1
bullseyee Skrevet Oktober 30, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2015 Da kom buret, frakt selskapet har bare lagt det igjen på plenen uten å sakt i fra, mangla de stål platen. Sendte Mail uten å få svar, dårlig av Pedersens racing.. Ellers så er det bestil ei stor pakke med masse deler, skruer, lister å masse div til den hvite, så den skal bli helt strøken noen forslag på hvilken farge j burde ta på halv buret?
RF91 Skrevet Oktober 30, 2015 Skrevet Oktober 30, 2015 Om du absolutt skal ha bur i den kvite so hadde eg gått for ein form for svart. Klart, da kan vera gøy med signalfarga og, men du må hugsa på at detta kjem du til å sjå kvar gang du bruka bilen. Trur morrofaktoren synke etter ei stund då Men om du skal skifta dele i motorrommet/under bilen so e eg all in på uvanlige farga. Da e berre gøy
bullseyee Skrevet Oktober 30, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2015 Signal gul tror j kunne vært litt morro syns det er morro med uvanlige farger
bullseyee Skrevet November 1, 2015 Forfatter Skrevet November 1, 2015 Da har j vært uti garasjen litt igjen. Satt inn bur, teppe å små ting rundt. Motoren ble demontert å rengjort, bytta alle lagera å sånn. Morro da ting er nytt fikk vaska dæsjbordet skikkelig å.
santho96 Skrevet November 1, 2015 Skrevet November 1, 2015 Hvilke deler har du tenkt å bytte ut ved "overhalingen" av motoren ? Hvorfor m3 oljehus og reg strammere ? Har du planer for turbo/kompressor i fremtiden ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå